10 Mart 2015

Analı Kızlı

Hafta içi IKEA'da biraz işimiz vardı, analı kızlı o gün pek uyumluyduk (benim bluzum buradan, Niloşun'ki de buradan), hazır geniş alanı da bulmuşken bu uyumu kareleyelim dedik :)
Fakat çekim işini biraz abarttık, IKEA'da poz vermediğimiz köşe kalmadı diyebilirim, bir sonraki gidişimizde bizi içeri almazlarsa hiç şaşırmam valla :P Bu arada Niloş'u da şimdiden yetiştirmeye başladım, eee malum ben yaşlanıyorum, vakti gelince blogumu gençlere teslim edicem artık ;) 
Eğitim şart! Niloş'a işin inceliklerini öğretiyorum :)
Sanırım uyumu bir tek ayakkabı kısmında bozduk ama Niloş'a başka bir şey giydirmek ne mümkün! Yerlere atıyor kendini, varsa yoksa pembe çizmeleri :) Şimdilik idare ediyoruz da yaza kadar unuttursak hiç fena olmayacak! Hepinize güzel bir gün dileriz, analı kızlı :)

Kazak: Sheinside
Pantalon: İzmir'den
Niloş kazak & pantalon: Kuspi
Çizme: Tchibo

10 yorum:

  1. Süper ikili olmuşsunuz! Ben bu analı kızlı postları daha çok istiyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim... Ahhh aslında ben de istiyorum Niloşun her halini paylaşmayı ama facebookta sahte hesap açıp Nili kendi kızı gibi gösteren kişiden sonra kızımın fotoğraflarını paylaşmaya çekinir oldum ne yazık ki :(

      Sil
  2. Hayat ve Kurabiyesi10/3/15 09:57

    :))))) Çok tatlısınızzz.. Niloşum kıvrı başım nasıl büyüdü..
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, siz de çok tatlısınız :) Maşallah bizim kıvırcıklara!

      Sil
  3. Tek kelimeyle dünya tatlısı bir ikili olmuşsunuz :) bayıldım .. kazaklarınızın uyumu, tatlı saçlar :)
    benim oğlan da botlarını çok seviyor inşallah hava ısınınca vazgeçer :))
    bu arada meydanın ordkai ikea ise bana çook yakın..bigün inşallah mındıkları da kendimizi de buluştururuz..çok isterim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh şu minişlerin saplantıları ne olacak bilmem :) Ben çizmeyi Nil'in bulamayacağı bir yere kaldırmayı planlıyorum yoksa bıraksam yazın içinde vıcık vıcık terleyene kadar giyer valla :)
      Bu arada evet burası Meydan'ın ordaki IKEA, ben de çok isterim bir gün planlayalım böyle bir buluşmayı ;) Sevgilerimi gönderiyorum!

      Sil
  4. şu hayatta en bayıldığım şeydir anne-kız'ın bir örnek giyinmesi :) Siz de nasıl güzel olmuşsunuz kızınızla birlikte.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederim güzel yorumunuz mutlu etti beni, sevgilerimle :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...