30 Mart 2015

Çav Bella

Sonunda güneş yüzünü gösterdi! Üzerimdeki paltonun bana fazla gelmesine ve sadece t-shirtle kalmak istememe hala inanamıyorum :) Ben de fazlasıyla şom ağızlı biriyimdir, eğer bu hafta yağmur yağarsa benden bilebilirsiniz hii hii :)
Bu elbiseyi de çok beğenip almıştım, giydiğimde şöyle İtalyan gangsterleri gibi havalı olurum diyordum ama evdeki hesap çarşıya uymadı içine zor sığdım :P Yandaki düğmeler her an "bizden bu kadar Nonicik çav bella" demek üzereler hahahahaha :)
Hepinize güzel bir hafta dilerim!
T-shirt: Mango
Çanta: Zara
Şapka: Boyner

5 yorum:

  1. Çav Bella deseler de çok yakışmış ,güle güle giyin.AYsel G.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  2. Çok şıksın, şapkaya ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, düğmeleri zorlamasaydım çok daha iyi olacaktı ama neyse hii hii :)

      Sil
  3. Yağmur yağmış geceeeeeeeeeee :) :)
    şapkayı çok sevdim

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...