26 Mart 2015

Home Sweet Home ♡

Sevdiğim birinin elinden çıkan, beni düşünerek hazırladığı bir hediyeden daha değerlisi yoktur benim için... El emeği beni özel hissettirir... Ve hiçbir pahalı hediye o el emeğinin yerini tutmaz gönlümde... Bugün evimde sevdiğim, baktıkça beni mutlu eden köşelere yer vermek istedim... 
Kedileri ne kadar sevdiğimi bilen tatlı blog arkadaşım Derya yıllar önce bu güzel yastığı ve 4 kediden oluşan kanaviçe tabloyu hediye etmişti... O zamanlar Nil'im ortada yoktu, şimdi kızımın odasını süslüyor bu güzel kedicikler :)
Canım annemin çakıl taşlarını kullanarak ağaç kütüğüne yaptığı bu tabloya doğa aşığı biri olarak bayıldığımı söylememe gerek yok di mi ;)
Anasına bak kızını al diye boşuna dememişler :) Keşke birazcık ablama çekseymişim! Canım ablamın yaptığı biblolar ve Nil'imin 1 yaş doğum günü için çizdiği resim... 
Bu ailenin kadınları bu kadar yetenekli olmak zorunda mıydı yafff :)
Canım teyzem Sevdoş'umun yaptığı yağlı tablo...
Zeynebim... On parmağında on marifet olan arkadaşım! Gülleri ne kadar sevdiğimi biliyor tabii :)
Canım annemin kuru yapraktan yaptığı çerçeve...
Bu sefer kendimi şımartmak için Little Garden'a yaptırdığım bahçe :) Ben yemek yaparken pisicik mutfakta beni izliyor şimdi :)
Canım annemin çakıl taşından yaptığı Nasreddin Hoca :)
Tatlı arkadaşım Tuba'nın Niloşa özel işlediği kanaviçe tablo...
Hepinize sevginin içinize işlediği bir gün dilerim!

10 yorum:

  1. Ablaya, anneye şapka çıkarıyorum :) Ne güzeller hepsi de ayrı ayrı, nasıl özeller, eminim çook da kıymetliler :)
    Bayıldım hepsine ayrı ayrı, yapanların ellerine sağlık, keselerine bereket...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel ama ne olur kendine haksızlık etme senin yeteneklerinde azımsanamaz.

    YanıtlaSil
  3. Ben deli oldum bunlara Noni! Ama kendini de iki dakikada harcadın yanii... Ya senin tasarımlarını ne yapacağız? haksızlık etme kendine :) Hepsi Şahane canım bayıldım..

    YanıtlaSil
  4. hepsii harikaaaa ama çılgın mevdoş'unkilere daha çok bayıldığımı söyleyebilir miyim :))) maşallah

    YanıtlaSil
  5. Her bir detay ne harika, ne sevimli... Hepsinin bir hikayesinin olması da ayrı güzel.. Bayıldım...

    YanıtlaSil
  6. Nonicim çok mutlu oldum, böylesi değer verildiğini ve sevildiğini bilmek çok güzel, sende çok özel birisin, çok daha güzelleri seninle olsun.. sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  7. Eşyaların da aurası varmış , aynı insan gibi. Hepsi de saf sevgiyle yapılmış ve kıymet bilen bir gönülde toplanmış ne güzel :)

    Sizin evin kadınlarının hepsi çok yetenekli, hepsi kendine has .ne şanslıyım ki fibo hamurundan yaptığın güzelliklerden bir tanesi de benim çekmecemde :)

    Sevgiler,

    İz

    YanıtlaSil
  8. Selam, seni yeni keşfettim,takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
  10. Annenin yaptığı taşlı evli şeye bittiiiiimm çok çok güzel.. bir de o kanaviçi kedili tablo...
    ne kadar güzeller..
    siz de genetik yaratıcılık sanatçılık var bu net kesin :)
    maaşallah diyorum..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...