17 Mart 2015

Sheinside'dan Mart Ayı Çekilişi !!!


Sheinside'dan yepyeni bir çekiliş ile merhaba :) Bu ayki çekilişimizde;


 Bir okuyucuma bu ürünlerden istediği bir tanesini hediye ediyoruz! Yapmanız gerekenler çok basit:

1. Sheinside'a üye olmak (geçen ayki Sheinside çekilişine katılanlar zaten bu adımı otomatikman atlamış olacaklar ;))
2. Siteye üye olduğunuz mail adresini buraya yorum olarak bırakmak

Çok kolay di mi :) O zaman pamuk eller klavyeye diyorum ve de sizi çekilişime bekliyorummm :)

71 yorum:

  1. Teşekkürler yine çok güzel bir çekiliş, xing42@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. üyelik mail adresim oznurursavas@gmail.com
    siyah tulum benim olsun ( :

    YanıtlaSil
  3. Hayat ve Kurabiyesi17/3/15 09:49

    Günaydın Nonim
    Geçen ayki Çekilişten sonra. doyumsuz olarak yine katıldım :D

    Çıkarsa Siyah hırkayı istiyorum.

    esrasesiguzel@hotmail.com

    Esra Sesigüzel

    Sevgiler saglıklar canım

    YanıtlaSil
  4. Siyah tulum ve yeşil elbiseye bayıldım. Üyelik adresim bukettaman@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. tüm parçaları sevdim, silakaradogan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. OY BEN BU ÇEKİLİŞİ KAÇIRMAM:) duykuaydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Siyah hırkayı çok sevdim. hanimignesi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. cekirdekaile0506@gmail.com hemen üye oldum siteyi inceliyorum. :)
    Hepsi bir harika :)

    YanıtlaSil
  9. Siyah hırkayı istiyorummm :) alpaydinipel@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. defnearal@hotmail.com :))

    YanıtlaSil
  11. yeşil elbiseye bayıldım.şansımı denemek istiyorum yine:)
    ebruli1410@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. hepsi muhteşem!!!!
    pinar1301@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. siyah hırkayı ve yeşil elbiseyi beğendim :) adreferda@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. ozeren@gmail.com 1 no'lu hırka:)

    YanıtlaSil
  15. siteye asulti2000@yahoo.fr adresiyle uyeyim.
    siyah hirka benim olsun luffeeen

    YanıtlaSil
  16. Bu sefer inşallah :) erensinemm@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba , bende katılıyorum , nesrincivan_@hotmail.com
    siyah hırkayı bende isterim :))

    YanıtlaSil
  18. merhaba canım seher_uu@hotmail.com ile uzun zamandır üyeliğim mevcut :) öptüm :)

    YanıtlaSil
  19. merhaba, handebozkurt@gmail.com. hepimize bol şans

    YanıtlaSil
  20. üyelik adresim tugbakaraca90@hotmail.com pantolona hayır demem:)

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar, altuntas20ozlem@gmail.com
    bol şans :)))

    YanıtlaSil
  22. 1. Siyah hırka diyorum
    nazanimzali@gmail.com siteye üyeyim

    YanıtlaSil
  23. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar,

    Siteye kayıtlı adresim ozgenexa@hotmail.com
    Umarım benim olur cicilerden biri

    Özge

    YanıtlaSil
  25. 1 siyah hırka istiyorum :)
    gulsahisciler@gmail.com ile siteye üyeyim :)

    YanıtlaSil
  26. en güzeli sanırım 1 numara :))
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. btlmrs@gmail.com siyah hırka benim olsun muu :)))
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  28. elifalmas35@gmail.com herkese bol şans ;)

    YanıtlaSil
  29. Seçim yapamıycam sanırım.
    belkis.kirkan@hotmail.com
    Belkıs kırkan

    YanıtlaSil
  30. Merhaba,
    1 nolu siyah hırkayı beğendim:)
    Siteye aşağıdaki mail adresimle üyeyim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  31. Duru pamuğumla ilgilenmekten alışverişe fırsat bulamıyorum, yine şansımı denemek istedim:) Siyah hırkayı isterim şans benden yana olursa, teşekkürler güzel çekilişlerin için Sibel'cim. esinirlan@hotmail.com adıyla üye olmuştum.

    YanıtlaSil
  32. Bu ay olacak inşallah :)
    Yildiz111@hotmaik.com ile üyeyim nonnim

    Sevgiler
    Yıldız

    YanıtlaSil
  33. Merhaba .:)
    gelincika@gmail.com olarak üyeyim

    YanıtlaSil
  34. siteye üyeyim.
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Mrb, reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba,
    Üyeyim darla1907@hotmail.com
    1 numaralı hırka teşekkürler.

    YanıtlaSil
  37. hepsi birbirinden güzel ozlemd77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. oooofffff
    bayıldım noni, ne güzel hediye seçenekleri bunlar...
    bir kere de bana çıksın yaaa
    istiyorum o yeşil elbiseyiiiii....
    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. ben de istiyorum ama:)))
    seha45@mynet.com

    YanıtlaSil
  40. gokyuzu@ttmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. hadi bakalim, sansimizi deneyelim.
    fezacam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. merhaba, alaskamavisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. 1 nolu siyah hırka diyorum :) çok doyumsuzum hehe :)
    tatlibelaela5238@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Merhabaa =) nazlican_cayir@hotmail.com adresiyle üyeyim. Hangisi seçemedim hepsi çok güzel ama 1, 3 ve 4 oluur :) Kazanırsam artıık içlerinden birini seçebilirim herhalde =)
    Teşekkürleer Nonii =)

    YanıtlaSil
  45. siyah hırka benim ol :)
    hlya.hlya.sen@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. ay ben siyah pantolondan yana şansımı deniyciğim :)
    aysenurkirbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. merhaba :)
    gfc g+ ayse gul adıyla takipteyim
    aysegul574331@gmail.com bu epostayla kayıt oldum
    1 numaralısiyah hırka

    YanıtlaSil
  48. esmaenes@gmail.com

    adresimle üye oldum hadi bakalım şans benden yana olsun :)

    YanıtlaSil
  49. Merhaba, karadagozlem@hotmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  50. Noni"ciğim.
    Ben de 1 numaradaki siyah hırkayı çok beğendim. Keşke benim olsaa :)
    üye olduğum adres emredilekemirediz@outlook.com

    YanıtlaSil
  51. Çıkmaz ama ya tutarsa:))))
    dudu_cankal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. oyku11@yahoo.com siyah hırka tesekkürler

    YanıtlaSil
  53. selamlar, kesin70@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Yine harika bir çekiliş, teşekkürler Noni :)
    cansuzuner@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Olur ya:) nghnayar@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Ekoseli şalı çook begendim :) gizem.tukenmez@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Teşekkürler kzerrink@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. güzel bir çekiliş.Siyah hırkayı çok beğendim.Teşekkürler.Üyelik adresim ebruozturk2@yahoo.com

    YanıtlaSil
  59. Aa!
    Seda016@gmail.com o zaman :)

    YanıtlaSil
  60. Merhaba Sheinside srf-goz@hotmail.com üye oldum Siyah hırka ve Yeşil mini elbiseye bayıldım çok güzeller şans benden yana olursa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  61. yeşil elbiseyi beğendim :) seylem@gmail.com hadi bakalım hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  62. merhaba

    http://www.sheinside.com/index.php?model=account

    https://www.facebook.com/SheInside

    fehimealis@hotmail.com

    bütün ürünler birbirinden güzel.umarım şans bu kez benden yana olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
  63. lebide@gmail.com siyah hırka:) sevgiler

    YanıtlaSil
  64. Merhaba
    Herkese bol şanslar
    fesllgen@hotmail.com
    Siyah hırkaya bayıldım bu arada. Sevgi

    YanıtlaSil
  65. Tulumu ve hırkayı çok sevdim <3
    denizinkelimeleri@gmail.com

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  66. hırka olsun benim olsun mihribanmutlu@hotmail.com üyeyim siteye sevgiler

    YanıtlaSil
  67. smellthemocha@gmail.com

    ekoseli şal fena değil(:

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...