03 Nisan 2015

Fırfır

Hafta içi ailemizle bir yemeğimiz vardı, o gün için çok beğenerek seçtiğim ama fiyatından ötürü fazla büyük bir beklenti içinde olmadığım ama üzerime giyince bayıldığım fırfırlı bluzümü giydim.
Niloş ise spor takılmak istedi, giyim konusunda o kadar zıttız ki :) Elbise, etek ve kot sevmiyor, rahat taytlara, salaş bluzlere bayılıyor. Pembe paltosu ve pembe yağmur çizmeleri olmadan çıkmıyor. Saçında toka istemiyor, mümkünse açık olsun ve devamlı gözüne girsin, bayılıyor buna :) Bir de bu aralar "Nil büyüdüm" demeleri var ki çok güldürüyor beni :) 2 buçuk yaşlar gerçekten çok eğlenceliymiş!
Ben de giyim konusunda kızıma biraz ayak uydurmak istedim ve fazla kokona görünmemek için fırfırlı bluzümü bu montumla tamamladım, böyle spor şık olmayı seviyorum, o zaman tamamen kendi tarzımı yansıttığını düşünüyorum... 
Saçlarımın kesim zamanı geldi, zaman yaratabilirsem belki bugün kuaförüme bir giderim ;)
Biz bu hafta sonunda Adana'nın portakallarını koklamaya gidiyoruz! Pazartesi görüşünceye dek hoşça kalın...
Bluz: Sheinside
Mont: Sheinside
Çanta: Choies
Pantalon: Pudra Butik (İzmir)

4 yorum:

  1. Harika görünüyorsun, bluzüne bayıldım, çok severim fırfırları, dantelleri :) Nil'i de öperim kocaman. Gökçe'de de 2 yaş krizleri başladı, geçen gün giydirmek için şort çıkardım aldı duvara attı ben bunu giymiycem diye :) Gülsem mi ağlasam mı şaşırıyorum bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh yerim ben onun kaprisini yaaa :) Çok komik oluyor bu halleri di mi :) Gerçi tırsmıyor da değilim hani 2 yaş böyleyse 12-13 yaşlarında verecekleri cevaplar ve tepkiler ne şekilde olacak diye hii hii :) Öperim minik prensesi yanaklarından, şimdiden iyi hafta sonları canım...

      Sil
  2. Harikasın yine. Hele Nil'e bayılıyorum...
    Keyfini çıkartın Adana'nın, bu mevsim de harikadır oralar...

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış .. Kubilay da bu ara pek gergin..pek inat. oysa 2 yaş krizini gayet iyi atlatmıştık.. 3,5 yaş krizi de mi var off :) şaka bir yana tabi ki hep kendilerini kanıtlamak istiyorlar... tek dünyaları kendi istekleri :)
    mutlu gezmeler Adana da..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...