21 Nisan 2015

Salopet

İtiraf ediyorum; hayatımda ilk kez kot salopet giyiyorum! Hadi bu kadar abartmıyım, belki ilk değildir ama yüksek ihtimal en son 10 yaşındayken  falan giymiş olabilirim :) 40 yaşıma basmaya birkaç yıl kalmışken daha fazla beklemiyim dedim ve giydim! Heralde bir sonrakini de bundan 30 yıl sonra 70'ime merdiven dayarken giyerim hii hii :) 
Bu arada şükürler olsun ki ideal kiloma ulaşmama sadece 2 kilo kaldı! İki kilo ne ki hemen veririm diye düşünüyordum ama hiç de sandığım gibi olmadı, resmen üzerime yapışıp kaldı :( Tabii bir yandan deli gibi kurabiye pişirirken diğer yandan tatlıdan uzak durmaya çalışmak da çok zor benim için, yürüyüşler yaparak bunu telafi etmeye çalışıyorum şimdi...
Hepinize mutlu bir Salı dilerim...
Salopet: Romwe
Deri Ceket: Sheinside
Clutch: Front Row Shop

20 yorum:

  1. Çok yakışmış bence :) bu arada Nil pembe botlarından vazgeçmiş anlaşılan :D
    Ahsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahaha yok yok vazgeçmedi ben sakladım artık yiteeer dedim :)

      Sil
  2. Noniii bence 70 e merdiven dayarken filan bir daha giyme :)) özellikle bunu sakın giyme, salopet boldur tarz olarak, bunun alt kısmı daracık üstü salopet bir tuhaf durmuş ve inan hiç yakışmamış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahahah tamam 70'ime gelince bunu bana yeniden hatırlatırsın ben muhtemelen bunak bir ihtiyar olurum o zaman :P

      Sil
  3. 30 larımdayken be de giyiyordum ama artık rafa kaldırdım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh şu yaşlar ahhhh sanki daha dün 20'lerimdeydim :(

      Sil
  4. Anne kız çok güzel olmuşşunuz,maşallah
    Tuğba Aydoğdu

    YanıtlaSil
  5. salopetler bana hep duruş olarak komik gelmiştir. Ama bi pikniğe gittiğimde de giymeyi hayal etmişimdir sizede çok yakışmış kombininiz güle güle giyin :) yeni yapmaya çalıştığım bloğuma izleyici olarak katılırsanız çok çok sevinirim :)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tercih ettiğim bir giysi değil aslında ama bir kerecik zincirlerimi kırmak istedim :) Takibe aldım sizi, sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  6. Saloped bayılırım, ama ben boru gibi inip paçası kıvrılan ve biraz daha bol boyfriend jean tipi severim çok yakışmış sana rengi de modeli de, hele bu saçlarla^^ Nil'e de alıp bi anne kız çekimi yapsanız gözlerimiz bayram etse dedim şu an:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bu hiç aklıma gelmedi ve neyi farkettim Niloşumun da bir salopeti yok :) biraz daha kilo veriyim o zaman anneli kızlı salopet fotoları paylaşırız, sevgiler :)

      Sil
    2. Ah çocuklar hele de salopetsiz kalmamalı çok rahat oluyor gözlemlediğim kadarıyla, nasıl da yakışır Niloşa şahane bir çekim olacak bekliyorum, sevgiler benden de:*

      Sil
  7. Bende şort olanı var ama böyle dar olanları pek sevmiyorum.Biraz olmamış gibi.Ama saçların güzel birde minik tatlı kızın :)

    YanıtlaSil
  8. Saloped sizi kilolu göstermiş. Halbuki diğer kiyafetlerinizle hoş gorunuyorsunuz. Ben beğenmedim doğrusu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kilo veriyim biraz daha belki o zaman daha iyi durur, sevgiler :)

      Sil
  9. Hamileyken çok Aradım, bulamadım. Bence çoook tatlı olmuşsunuz tam bahar giysisi... Güle güle giyin:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...