17 Mayıs 2015

Doğum Günü Kızı

Doğum günümü kutlayan tüm dostlarıma kocamaaaan sevgilerimi gönderiyorum, iyi ki varsınız, 1 yaş daha yaşlandığımı sizlerin teyitleriyle daha da bir beynime kazıdım hahahahha :) Tabii ki şaka yapıyorum; özel bir günde dostlar tarafından hatırlanmak, güzel dilekler almak insanın kendisini daha da özel hissettiriyor, bu yüzden içten sevgilerimi gönderiyorum hepinize...
Doğum günümde çok severek aldığım ve bugün için ayırdığım çiçekli tulumumu giydim, ama bu kadar sıcak bir havada nasıl çorap giyme hatasında bulundum bilemiyorum, doğum günü şaşkınlığından olsa gerek :)
Doğum günümü nasıl mı kutladık? Niloşumun ne zamandır görmek istediği "Canım Kardeşim" oyununa bilet aldık ve böylelikle bu bizim gittiğimiz 2. tiyatro oyunu olarak anılarımızda yer aldı. O çok mutluydu, o mutlu olunca tabii ben de mutlu oldum. Bir anne için bundan daha büyük hediye olamaz öyle di mi?
Hepinize keyifli bir pazar günü dilerim!
Tulum: Sheinside
Küpeler: Alaçatı'dan
Çanta: Persunmall

9 yorum:

  1. Dogum gunun kutlu olsun noni, bu yil her sey gonlunce olsun. Sevdiklerinle, ailenle birlikte tabiiii ;)

    YanıtlaSil
  2. Nice yaşların olsun Nonicim, sağlıklı mutlu ve sevdiklerinle yanyana. İyi ki doğdun... Çok öperimm :) Ne giyersen giy hep güzelsin..

    YanıtlaSil
  3. Sevdiklerinle birlikte sağlık ve huzurla dolu, gönlünce geçireceğin nice güzel yaşların olsun Noni'cim :)
    Sevgi ve esenlikler dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Doğum gününüz kutlu olsun. Aileniz ile beraber nice sağlıklı uzun bir yaşam dilerim:)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Noni... geçmiş doğum gününü kutlarım.. internete hiç giremedim babamın sağlık durumuyla uğraştım.
    nice mutlu senelere..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  6. Canım yeni yaşın kutlu ve mutlu olsun,kocaman sevgiler benden sana hediye olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Tulum çok yakışmış, nice sağlıklı yaşlarınız olsun. Kutlarım.

    YanıtlaSil
  8. Hepinize doğum günü mesajlarınız için çok teşekkür ederim, çok tatlısınız, güzel yorumlarınızla mutlu oluyorum her zaman, hepinizi öpüyorum! Kocamaaan sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...