14 Mayıs 2015

Hayat

Şu son haftalar benim için tuhaf geçti diyebilirim; çevremden sevdiklerimden hep tatsız haberler aldım, hastalık, boşanma, ayrılık, işten çıkartılma vesaire duydukça üzüldüğüm ve elimden de hiçbir şeyin gelmediği haberlerdi bunlar. Hayatta herkesin bir sınavdan geçtiğine inanıyorum, hepimiz payımıza düşen neyse yaşıyoruz, dilerim bundan sonra herkesin payına mutluluk düşer ve üzüntüler geçip gider... Hepinize en önemlisi sağlıklı günler diliyorum...
Gömlek: Sheinside
Pantalon: H&M
Gözlük: Vintage

9 yorum:

  1. Hayat, bazen nasıl da savuruyor insanı. Güzel dileklerine katılıyorum Noni'cim.
    Sağlık ve huzur bizimle olsun. Esenlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, herşeyin başı sağlık, o olduktan sonra gerisi teferruat gerçekten de... Sevgilerimle...

      Sil
  2. Gönül isterki kimse ayrılmasın, tatsızlıklar olmasın, Hastalıklar, Boşanmalar ama bunlarda birşeylerin kıymetini bilmemiz için oluyor bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten her şey insanlar için, bir acı yaşıyorsak sebebi var, Allah her şeyin en iyisini biliyor, ona sığınıyoruz her zaman... Sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  3. Sevgili Noni ; aldığın haberler üzücü olsa da , hayat böyle bir şey, boşanmalar, işten ayrılmalar, beklenmedik haberler hayatın acısı, tuzu, biberi... Umarım böyle haberlerin az olduğu,insanların daha mutlu olduğu sabahlara uyanırız. Ama senin fotografların çok iç açıcı, merak ettim, kim çekiyor dış mekan fotograflarını ? Daha önce yazdıysan kaçırmışımdır. Bu arada İzmir'e sadece hafta sonu için geldiniz sanırım ? Sevgiler ... Pelin / İzmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Pelin'ciğim çok haklısın hepsi hayatın tuzu biberi... Ama yine de insan duyunca sarsılıyor özellikle genç insanların ölümlerine dayanamıyorum, yüz yüze tanışamadığım ama yaşam mücadelesine şahit olduğum sevgili Fisun'un vefatı da çok üzdü beni, mekanı cennet olsun :(
      Fotoğraflarımı eşim ve annem çekiyor canım, bu postta yer alan fotoğrafları annem çekmişti, onların evinin hemen yakınında yeni bir cafe açıldı orada çekti fotoğraflarımı... İzmir'e hafta sonu için geldik ama aklım orada kaldı, doyamadım bu sefer! Temmuz'da yine gelmeyi planlıyoruz inşallah, kocaman öpüyorum seni canım!

      Sil
    2. Evet ; Fisun'un hikayesini ben de okudum, üzüldüm... Eğer yeniden bir hayat varsa, o hayatında dilerim daha mutlu olur. Bir dahaki gelişinde görüşmek üzere... Fotograflarını çeken Can'larının ellerine, gözlerine sağlık...

      Sil
  4. Yazimi yazip "Dur bakayim bloglarda neler oluyor" dedikten sonra karsima ciktiniz. Blog basligi'nin yani sira hissedilen duygular da hemen hemen ayni galiba. Sabir diyorum :)

    Gomleginizi de cok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet başlıklarımız aynı olmuş, ne tesadüf :) Sanırım birçoğumuz benzer duyguları yaşıyoruz... Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...