25 Mayıs 2015

Sheinside Çekilişi !!!

Merhaba, haftaya güzel bir çekiliş ile başlayalım mı ne dersiniz? Sponsorlarımdan Sheinside ile birlikte yürüttüğümüz bu yeni çekilişte bir okuyucum 50'lık hediye çeki kazanacak! Blogumda daha önceden paylaşmış olduğum bu kombinlerdeki gibi;

Veya dilediğiniz giysilerden bir veya birkaçı sizin olabilir ;)

Yapmanız gerekenleri aslında yazmama bile gerek yok, zaten büyük bir çoğunluğunuz Sheinside çekilişlerime katıldığınız için 1. ve 2. şıkkı yerine getirmiş oldunuz bile, ama ilk kez katılanlar için ben bir kez daha hatırlatıyım:

1. Sheinside'a üye olmak: www.sheinside.com/login_register.php
2. Sheinside'ın facebook sayfasını beğenmek: www.facebook.com/Sheinside
3. Sheinside'a hangi mail adresinizle üye olduysanız o mail adresinizi buraya yorum olarak bırakmak. 

Yorum bırakırken lütfen üye olduğunuz mail adresinizi yazmayı unutmayın, hediye çekinin kazanan kişiye tanımlanabilmesi için bu kısım çok önemli! Çekiliş sonucunu Haziran'ın ilk haftasında açıklayacağım. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar, bir an önce bilgisayar başından kalksam iyi olacak, bu hafta o kadar çok işim var ki lütfen bana şans dileyin, ben de size çekiliş için diliyim, bir nevi takibe takip gibi yani hii hii :) Hepinize bol şans diliyor ve harika bir hafta diliyorum!

52 yorum:

  1. Ay ben bu sizin sheinside çekilişlerine katılıp iç geçire geçire bir hal oldum :)
    Her hafta sayısal loto oynamak gibi, rutine döndü :))
    mail: neselizebra@gmail.com
    facebook: https://www.facebook.com/neselizebra

    YanıtlaSil
  2. tatlibelaela5238@gmail. com
    şu sheinside bi şansıma gülmedi :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler bernasagun@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. snm76@mynet.com. çıkacak mı acaba....

    YanıtlaSil
  5. Yaza girerken yeni giysiler almak güzel olur, hem de mağaza gezmeye vaktim yokken bu şekilde harika olur:)) O zaman Sibel'cim yine teşekkürlerimle ben de varım diyorum. esinirlan@hotmail.com Bol şans hepimize..

    YanıtlaSil
  6. waoooww merhabalar fırfırlı bluze bayıldım .yaseminkaradagli@gmail.com teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. ozeren@gmail.com, hepsi çok tatlı gerçekten, çiçekli gömlek tam benim tarzım, iyi şanslar Nonicim:)

    YanıtlaSil
  8. holleyy yine sheinside:)))
    aysenurkirbas@gmail.com email adresim
    bol şanslar...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, elysione@hotmail.com üye olduğum mail adresim

    facebook, duygu kuş

    YanıtlaSil
  10. Hayat ve Kurabiyesi25/5/15 11:43

    Merhaba Nonim..
    Boş şans sana işlerinde kolaylıklar dilerim.

    Aynı dilekleri bende istiyorum.. Bu hafta benim içinde şansa ve kolaylıklara gerek var.

    esrasesiguzel@hotmail.com
    Esra Sesigüzel

    YanıtlaSil
  11. duykuaydin@hotmail.com:)zaten üyeydim

    YanıtlaSil
  12. umranozguner@gmail.com şansımız bol olsun...

    YanıtlaSil
  13. Belki bu sefer bana çıkar dedim =)
    nazlican_cayir@hotmail.com adresi ile üyeyim. Facebook sayfasını da beğendim.
    Size de bol şanslar =)

    YanıtlaSil
  14. handebozkurt@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. O büyük çoğunluktan biri olduğum için, şansımı denemek istiyor ve mail adresimi bırakıyorum. fatmanurakkol@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. mihribanmutlu@hotmail.com adresiyle üyeyim facebook sayfasını mihriban hacıoğlu adıyla beğendim. sevgiler

    YanıtlaSil
  17. daha önce beğenmiştim....inşl... çıkar...
    seha45@mynet.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba nonnim yildiz111@hotmail.com ile üyeyim. Bu arada doğum günün geçti bir türlü yorum bırakamadın mutlu yaşlar

    Sevgilerimle
    Yıldız

    YanıtlaSil
  19. Sheinside çekilişlerine bayılıyorum Noni :)

    cansuzuner@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. nilay.turkolmez@gmail.com çıkarsa doğum günü hediyesi olacak ♥ :)

    YanıtlaSil
  21. kesin70@gmail.com, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. smellthemocha@gmail.com
    çiçekli gömlek favorim :))

    YanıtlaSil
  23. btlmrs@gmail.com sevgiler :))

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,
    Siteye aşağıdaki mail adresimle üyeyim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. Merhaba, facebook sayfasını sevtap şeyda olarak beğenmiştim..
    siteye de üyeyim.. :) ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  26. merhaba :)
    gfc g+ ayse gul adıyla takipteyim
    siteye de üyeyim fakat facebook hesabım yok katılabilir miyim
    aysegul574331@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. hayal_hs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Bu sefer kazanacağııııım -Bu sefer benim olacak -Bu sefer benim olacak

    bir şeyi 40 defa söylersen olurmuş ya :)

    siteye esmaenes@gmail.com adresimle üyeyim gerisi şansıma kalmış artık :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  29. ozlemd77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. şartlar tamam
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  31. Bu sefer sansim olur umarim :) dilarayg@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Ilk katılımım acemi şansı olur inşallah :))) mervecanecz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. safiyekahveci76@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. merhabalar Noni, hissediyorum bu sefer benim olacak ciciler. guzel geçsin gunun!
    asulti2000@yahoo.fr

    YanıtlaSil
  35. herkeslere iyi sanslar o zamann :) erensinemm@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Nonimmm bu sefer bana çıksın e mi.
    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. 2 haziran (doğumgünüm) için harika bir hediye olabilir :)) şans diliyorum kendime...

    bilgenilk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. merhaba canım
    seher_uu@hotmail.com katıldım

    YanıtlaSil
  39. tuba.kurtulmus@gmail.com
    Herkese bol şans ama en çok bana 😍😍😍

    YanıtlaSil
  40. Noni"cim. siteye zaten üyeyim.
    face den beğendim.
    çekilişe katılmak isterim.
    emredilekemirediz@outlook.com

    YanıtlaSil
  41. Seda016@gmail.com'la uyeyim
    kaac defa katildim sheinside cekilisin ama.. nolur!

    YanıtlaSil
  42. karadagozlem@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  43. merhaba
    sheinside sitesine zaten üyeyim.
    facebooktan da beğenmiştim.
    çekilişe katılmak istiyorum.
    fehimealis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. merhaba Sheinside.com srf-goz@hotmail.com üyeyim sizede bol şans bana da bol şans getiren bir hafta olsun :))

    YanıtlaSil
  45. merhaba siteye üyeyim: salihakeltepe@gmail.com
    facebook sayfasını da beğendim :) sevgilerr

    YanıtlaSil
  46. Merhaba, gayeoymak@ yahoo.com
    Sevgiler. ..

    YanıtlaSil
  47. merhaba, tekrar yazıyorum ama eğer gelmediyse diye : defnearal@hotmail.com :))

    YanıtlaSil
  48. bukettaman@gmail.com Umarım bu defa şanslı kişi ben olurum :)

    YanıtlaSil
  49. Bu sefer ben lütfeeen!
    denizinkelimeleri@gmail.com

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  50. belkis.kirkan@hotmail.com şans banada gül noooluurrrr ;))

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...