29 Mayıs 2015

Snapmade

Snapmade t-shirt, kupa, bez çanta, yastık, mum, saat, telefon kılıfı, poster hatta evcil hayvanınızın tasmasına varıncaya kadar birçok ürünü kişiselleştirebildiğiniz bir websitesi... İstediğiniz ürünün üstüne yazı yazabiliyor, site içerisinde yer alan şablonları kullanabiliyor ya da kendi arşivinizden istediğiniz bir fotoğrafı ekleyip sadece sizde yer alacak bir ürünü oluşturabiliyorsunuz. Ben de ne zamandır matruşkalı bir kol saati istiyor ama bulamıyordum, Snapmade'in saat seçeneğine girdim, saat kadranını, kayış rengini seçtim, istediğim bir fotoğrafı ekledim ve voila! Zarif saatim hazırdı bile! Geriye bir tek heyecanla beklemesi kaldı :) 5 Mayıs'ta verdiğim sipariş 2 hafta içinde elimde hatta kolumda oldu :) Sonuç beklediğimden bile güzeldi doğrusu!
Bu arada Snapmade'de BESTDAD kodunu kullanarak babalar gününe özel %20 indirimden yararlanabilirsiniz.

Herkese mutlu bir hafta sonu dilerim şimdiden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...