31 Mayıs 2015

Takıntı

Bu sefer postumu farklı bir şehirden yapıyorum! Son günlerde o kadar çok koşturdum ki kısa bir kaçamak yaparak yenilenmek istedim. Tabii blogum da benimle birlikte yanımda geldi, kambersiz düğün olur mu hiç aşkolsun yaniii ;) Gelelim bugünkü takıntılarıma; az çok hepiniz benim matruşkalı şeylere ne kadar bayıldığımı biliyorsunuz, bu matruşkalı elbiseyi görür görmez vuruldum, kışın giymek için sabırsızlanacağım giysilerden biri olarak dolabımda duruyor şimdi ;)

Bir diğer takıntım ise danteller... Elbisede, bluzde, ayakkabıda nerede olursa olsun hepsi kabulüm! Bu dantelli elbiseyi de geçtiğimiz günlerde dolabıma ekledim...
Ve tabii çizgili şeyler! Bu çizgili siyah tulumu da tükenmeden kaptığım için pek mutluyum! Neyseki bunu giymek için kışın gelmesini beklemek zorunda değilim...
Matruşkalar, danteller, çizgililer... Tüm bu takıntılar bir kenara, en önemlisi insanın giydiği kıyafet içinde kendini mutlu hissetmesidir öyle di mi? Bu arada Sheinside kıyafetleri içinde kendisini mutlu hissetmek isteyenleri halen devam etmekteyken çekilişime beklerim. İyi pazarlar herkese...

1 yorum:

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...