15 Haziran 2015

Cıvıl Cıvıl

Öyle mutluyum ki şu anda! Canım ablama ve yeğenlerime kavuştum! Üstümdeki bu elbise gibi cıvıl cıvıl hissediyorum şimdi :) Bir yıllık bir hasretin sonunda bu kavuşmalar öyle anlamlı ki bizim için... Arada bir telefon, facetime, skype vesaire olmadan canlı canlı karşımda bir elimi uzatma mesafesinde durmaları öyle güzel ki! Şimdi evden çıkıp uzun süredir özlemini kurduğum kahvaltı sofrasına kurulup ablamla çene çalacağız yuppiii :) Hadi ben kaçtım tutmayın beni :)
Elbise: Shein
Çanta: Zara
Ayakkabı: Graceland
Hepinize cıvıl cıvıl bir hafta dilerim!

7 yorum:

  1. elbiseniz ve ayakkabı tam yazlık cıvıl cıvıl çokta yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sevgiler...

      Sil
  2. Gözünüz aydın, ne mutlu size, keyiflere diyecek olmuyor, benzer bir durum yaşıyorum ben de.. Elbise cıvıl cıvıl gerçekten, ayakkabılar da cıvıl cıvıl iç açıyor, güzel günlerde giyilsin hepsi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ne güzel size de gözaydınlığı diliyorum o halde :) Sevgiler...

      Sil
  3. Dördüncü resimde görünen bina ile elbisenizi ilk bakışta birbirine benzettim de ben daha çok ayakkabilarinizi sevdim :) Sevil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet siz söyleyince farkettim ben de hiii hii :) Sevgilerimle...

      Sil
  4. Cok öpüyorum sizleri <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...