20 Haziran 2015

Günseli Kato ile U.S. Polo Assn.'nin 125. Yaş Kutlaması


Geçtiğimiz ay Feriye Lokantası'nda çok keyifli bir atölye çalışmasına katıldım. Ünlü minyatür sanatçısı Günseli Kato, moda sanat ilişkisini ve U.S. Polo Assn’nin 125. yılına özel yorumladığı logoyu anlattı. U.S. Polo Assn. Koleksiyon Baş Tasarımcısı Alev Ciliv de bizlere yeni sezon hakkında bilgi verdi. Ardından merakla beklediğim atölye çalışması başladı!
Biraz etrafı kareledikten sonra heyecanla içeri girdim, atölye çalışmasına geç kalmak istemiyordum doğrusu!
Sevgili Günseli Kato'nun cıvıl cıvıl enerjisi hepimizi sarıp sarmaladı. Ben de ona yaptığım kurabiyelerle teşekkürlerimi sundum :)
Masamızda beyaz bir U.S. Polo Assn. t-shirt, kumaş boyaları, palet ve fırçalar bizi bekliyordu!
Ve Günseli Kato'nun gözetiminde t-shirt'lerimizi boyamaya başladık!
U.S. Polo Assn. tarihte, kralların ve asillerin sporu olarak da anılan polo sporundan doğmuş. Ben t-shirt'ümü boyarken polo sporcularına puantiyeler, desenler ve ekoseler ile renk katmak istedim, sonuç olarak ortaya böyle bir t-shirt çıktı :)
Bu keyifli atölye çalışması için sevgili Günseli Kato ve U.S. Polo Assn.'e çok teşekkür ederim!

3 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş.. ve kurabiyelerin görüntüsüne bayıldım
    mutlu bir hafta diliyorum nonii :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  2. Günseli Hanım'ın enerjisi müthişti tanıştığıma çok memnun oldum kendisiyle tasarladığı polo amblemine de bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. yalnız bu etkinlik kadar, o hediye ettiğiniz kurabiyeler de bir o kadar orjinal. yemeğe kıyılmaz:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...