22 Haziran 2015

Keyifsiz

Hafta sonu benim için inanılmaz keyifsiz geçti, Canım kızım sürekli yediklerini çıkardı, ateşi yükseldi ve kendimizi apar topar doktorunun kapısında bulduk. Çok şükür sadece midesini üşütmüş ama onu bu şekilde görmeye alışkın olmadığımız için anne babası olarak çok keyifsizdik tabii :( Allah tüm bebeklerimizi ve çocuklarımızı hastalıklardan korusun...
Nil bütün hafta sonunu yatarak (ve uyuyarak) geçirdiği için ben de can sıkıntısından kendimi mutfağa attım ve biraz cupcake ile şu benekli rulo pastayı yaptım. Vakit buldukça Dulce Delight sitesinin yazarı Raiza'nın Youtube kanalındaki videolarını izliyorum. Bu rulo pastayı da orada gördüm ve denedim, gerçi pastayı rulo yaparken biraz çatlattım ama yine de tat olarak harika oldu. Raiza'nın gıda boyası yerine meyve ve sebzelerden hazırladığı doğal boyaları da çok mantıklı buldum. En kısa zamanda bu boyalardan ben de hazırlayıp buzlukta saklayacağım.
Hepinize keyifli bir hafta dilerim...
Bluz: Shein
Jean: Zara
Çanta: Michael Kors
Ayakkabı: Greyder
Kolye: İpekyol
Küpe: Ben yaptım :)

11 yorum:

  1. bluzunuza bayıldım :) minik nil'e geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun... Kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun, bugün daha iyi çok şükür, sevgiler...

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun biricik kuzuna :( Salkın bir enfeksiyon olmasın bu!..
    Benzer şekilde bu hafta 3-6 yaş arasındaki arkadaşlarımın çocuklarında da aynı şikayetler oldu. Acil şifalar dilerim..
    *Bu arada üstteki ilk fotoğrafı gördüğümde bir an gelinlik olduğunu düşündüm:)
    dantelli, şık bir bluz..Ben de noni ailesine sağlıklı, huzurlu ve keyifli güzel bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Esin'ciğim, neyseki bugün daha iyi, kusma ve ateş yok çok şükür, ablalarını da görünce keyfi yerine geldi kuzumun :) Sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  4. çok geçmiş olsun Nonim , umarim prenses simdi daha iyidir <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım, bugün çok daha iyi, kusma da ateş de olmadı çok şükür, Derin ve Selin ablasıyla bütün gün vakit geçirince de keyfi yerine geldi :) Öperim canım...

      Sil
  5. :( yavruların hastalık haberleri içimi cız ediyor hemen gözlerim doluyor :( çok geçmiş olsun..geçsin gitsin..en kötüsü bu olsun daha da olmasın :(
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...