17 Haziran 2015

Secdus

İnanır mısınız bu post tam tamına 2 aydır kenarda beni bekliyor, çektiğim fotoğrafları bir araya getiriyim de yayınlıyım diye... Sanırım şu son iki aydır hayatımda pişirmediğim kadar kurabiye ve cupcake pişirmişimdir :) Zaten artık ev tarifini "kurabiye kokusunu takip edin, mutlaka bizim eve çıkacaktır" şeklinde vereceğim ;) Neyse bu durumdan tabii ki şikayetçi değilim, çok güzel geri dönüşler aldım ve aldıkça fırını daha çok yaktım, Ayedaş bana çalıştı diyebilirim hii hiii :) Neyse esas konumuza geri dönelim; 2 ay önce canım arkadaşım Merve ve tatlı Lale ile birlikte bu güzel mekanda; Secdus'ta buluştuk. Ablamdan Secda'yı duymuştum (çok severek kullandığım bu Secdus çanta ablamın hediyesiydi), güzel yastıklarından, tabaklarından instagram sayesinde hep haberdardım ama o güne kadar mağazasına gitmek kısmet olmamıştı. İçeri girdiğim anda kendimi başka bir dünyada buldum diyebilirim. Bir mağazada her şeyi yüklenip eve gitme hissiyatı sanırım çok uzun süredir bende böylesine yoğun yaşanmamıştı! Çektiğim fotoğraflara bakınca ne demek istediğimi anlayacaksınız ;)
Alışveriş öncesi bir kahve molası iyi gitti doğrusu ;)
Şu anda tam olarak her kadını mutlu eden bir şeyi yapıyorum ben: ALIŞVERİŞŞŞ :)
Secdus'daki daktilolu kız ve kelebekli illüstrasyonlar benim çok sevdiğim, çizimlerine hayran kaldığım sevgili Meral Erdoğan tarafından çizilmiş...
Bu kadar güzel tabaklar arasında seçim yapmak çok zor tabii :(
Bu kadar güzel ürün arasında seçim yapmam öyle zor oldu ki... Birçok şey aklımda kalarak, bu güzel yastıkla iki tabağı eve götürebildim sadece...
Ailesinin Secduş diye hitap ettiği ve ismini buradan alan bu rengarenk mağazaya yeniden gitmek ve Secdus koleksiyonuma yenilerini eklemek için sabırsızlanıyorum!
Adres: Derici Zeynel sok.14/A Söğütlüçeşme/Kadıköy, İstanbul
Telefon: +90 216 418 94 81

5 yorum:

  1. Ben sadece yastık var sanıyordum, Homeart dergisinde Secdus'un evini yayınlamışlardı, evi de çok zevkli döşenmişti ve tabii ki bol bol kendi tasarımı yastıklardan vardı. Sonra sende çantasını gördük veee nihayet mağazasını da sayende gördük. Tasarım seven her kadının bayılacağı şeyler var orada. Hepsi birbirinden güzel. Güle güle kullan aldıklarını... Pelin / İzmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Pelin'ciğim, bir gün İstanbul'a gelirsen birlikte gider birer de kahve içeriz ne güzel olur :)

      Sil
  2. Çok güzel şeyler var ..
    az önce pinteresttegezinirken bunu gördüm sen geldin aklıma sana yollamak istedim linki..
    https://www.pinterest.com/pin/319474167288699512/
    sevgiler
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy süpermiş bunlar çok beğendim canım çok teşekkürler! Bu arada seni Pinterest'te takip ediyor muyum ben? Hesabın neydi canım yazarsan sevinirim :)

      Sil
    2. aslı güzel yıldız... galiba ediyorsun :) bi bakarsın birbirimizi ediyoruz diye biliyorum ben..

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...