04 Haziran 2015

Sheinside Çekiliş Sonucu

Hesapta ben yenilenmek için tatile çıkmıştım, ama yenilenmeyi bırakın resmen hastalığa yenilip döndüm :( Hala daha kendime gelebilmiş değilim, bütün kış durdum yaz olunca hastalandım olacak iş değil! Neyse ağlanmayı bir kenara bırakıyım, kendimi hala iyi hissetmesem de sizlere verdiğim sözü tutmak ve çekiliş sonucuna geçmek istiyorum...
Sheinside çekilişine katılan herkese kocaman bir teşekkür gönderiyor ve bu ayın talihlisi sevgili Saliha Keltepe'yi tebrik ediyorum, 50$'lık hediye çekini güzel günlerde harcamasını diliyorum.
Ben çekiliş yapmaktan siz de katılmaktan bıkmadınız ya da bıktınız artık orasını bilemiycem :) Aslında zaman zaman yaptığım takılar gibi kurabiyelere de çekilişlerimde yer vermek istiyorum ama bunun yurt içi gönderimi nasıl olur emin olamıyorum, belki bunun için biraz daha zamana veya cesaretlendirilmeye ihtiyacım vardır, kimbilir :) Hepinize güzel bir gün kendime de iyi uykular dilerim!

4 yorum:

  1. Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum. Güle güle , iyi günlerde giysin.
    Noni ciğim sana da vesile olduğun için teşekkür ederim.

    Çok geçmiş olsun. Umarım hastalıklar biter artık. Hava yeniden soğudu. Bir soğuk bir sıcak . Ne giyeceğimizi şaşırıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, gerçekten havalar garip, hiç yaz gibi değil, haftaya da çöl sıcakları gelecekmiş, yine soğuktan pat diye kavurucu sıcaklara geçicez sanırım :(

      Sil
  2. tebrikler
    bende katıldım gibi hatırlıyorum fakat adımı göremeyince üzülmedim desem yalan olur =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumlar hem bloguma yorum olarak hem de yahoo adresime mail olarak düşüyor ve ben her iki tarafa da bakıp kimseyi atlamamak adına, sağlamasını yaparak listeyi oluşturuyorum... Sizin yorumunuz gelmiş olsaydı mutlaka eklerdim listeye, bazen Blogger kaynaklı teknik sorunlar nedeniyle yorumlar bana hiç ulaşmayabiliyor, böyle bir sıkıntı yaşandığı için gerçekten üzgünüm. Sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...