09 Haziran 2015

Tanışma

Birazdan evden çıkıp instagram hesabını büyük bir keyifle takip ettiğim Masalsı Tatlar'ın kapısını çalacağım. Aslında bu anı çok uzun zamandır planlıyordum ama yaşanan türlü aksilikler neticesinde hep başka bir tarihe ertelenmek zorunda kalmıştı. En sonunda beklediğim an geldi ve benim sevgili Derya ile tanışmama saatler kaldı, ne kadar heyecanlı olduğumu tahmin edebiliyorsunuzdur :) Hepinize keyifli bir gün diliyor ve kendimi İstanbul'un şahane trafiğine doğru atıyorum!
Gömlek: Walktrendy
Jean: Zara
Çanta: Pull&Bear
Spor Ayakkabı: New Balance

3 yorum:

  1. Puantiye aşkına:))) Ne güzel bir gömlek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben de bayılıyorum puantiyeye :)

      Sil
  2. Yine çok tatlısın..bir gün biz de tanışalım :) ..buyaka olur ikea olur meydan olur :) 1 kahve 1 tatlı 1 muhabbet ..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...