30 Temmuz 2015

Delikyol Koyu

Bu seneki Datça tatilimde ilk defa Delikyol Koyu'na gittim, annemler burayı çok önceden biliyormuş ama benim için ilkti... Sessiz sakin halini çok sevdim. Sıcak denizinde yüzdük, gürültü patırtı olmadan dalgaların sesini dinleyerek Deniz Restaurant'ta yemek yedik. Yemek esnasında birazcık arıların hışmına uğradık ama mekan çalışanları bunun da çözümünü bulmuşlar, adaçayını tütsü gibi yakarak arıların uzaklaşmasını sağladılar. Çok keyifli bir gündü benim için... Umarım gelecek sene de böyle keşfedilmemiş haliyle, bıraktığım gibi bulurum bu sakin koyu... 
video
Dalga seslerini size de dinletmek istedim :)
T-shirt'üm bu olunca Coca-Cola'nın fahri elçisi gibi poz vermem de kaçınılmaz oldu tabii ;)
Buraya neden Delikyol dendiğini bilmiyorum (içinizde bilen varsa ve isminin nereden geldiğini anlatırsa sevinirim) ama buradaki dalga seslerinin ne kadar dinlendirici olduğunu artık biliyorum... 
T-shirt: Shein
Şort: Zara
Çanta: Bershka
Şapka: Bostanlı/İzmir'den

6 yorum:

  1. Dalga sesleri için Akçakese'ye de gitmemi tavsiye ederim. Şile'nin az ilerisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa orayı bilmiyorum canım, çok sağol kesin bir bakıyım oraya da ;)

      Sil
  2. Gün batımı ne güzeldir, sizin fotoğraflarınıza da ne çok yakışmış Noni :)
    Seviyorum böyle çokça fotoğraflı paylaşımlarınızı.

    Mutlu günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, size de mutlu günler dilerim...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...