07 Temmuz 2015

Evihan'da Bir Gün

Bazı mekanlar vardır içeri adımınızı attığınız anda sizi sarıp sarmalar, içinde kendinizi güvende hissedersiniz, hatta evinizdeymişcesine hiç çıkmak istemezsiniz... Canım arkadaşım Kristin'in dükkanı Evihan da benim içimi ısıtan o mekanlardan biri işte... İçeri adımımı attığım anda bakalım bu sefer ne güzellikler çıkacak karşıma diye heyecan duyduğum özel yerlerden biri... Bu özel yerin içinden güzellikleri de sizlerle paylaşmazsam olmaz tabii ki ;)
Kuyruğu rengarenk çiçeklerden oluşan bu sincap çizimi Evihan'daki favori tablolarımdan biri!
Evihan'a her gittiğimde gözüme takılanlardan biri de Art by Ayse'nin el yapımı tahta süsleriydi, mor Frida'yı Nil'imin odasına aldım.
Bunlar da Art by Ayse'nin sevimli Frida broşları :)
Bir tek benim değil Nil için de bir cennet burası :) Karıştıracak o kadar şey var ki :)

Dibag İstanbul'un bu iki çantası arasında öyle kararsız kaldım ki! Önce koyu olanı seçtim ama taba renkli olanında aklımın daha çok kaldığına karar verdim, sonra bir de beyaz renklisini gördüm ve sonunda ennn sonunda onu almaya karar verdim. Nil dükkanı talan ederek ben de kararsızlıklarım ile Kristin'ime bir türlü rahat vermedik o gün kihhh kihhh :)
Evihan'dan ayrılmak çok zor oldu ama günün sonunda bir parça Frida esintisini evime götürmek harikaydı! Hem sabrın hem de misafirperverliğin için teşekkürler canım arkadaşım!

Evihan
Adres: Kuloğlu Mah. Altıpatlar Sok. No:6/A Beyoğlu
Telefon: +90 (212) 244 00 34

4 yorum:

  1. baykuşlu her şeye bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Her parçayı ayrı ayrı incelemek lazım:)
    Broşlar, yüzükler, kolyeler...
    Harika! ;)

    YanıtlaSil
  3. Nonim,
    senelerdir gitmek isteyip de gidemediğim yerlerden biri Evihan.
    Gittiğimde ayrılamam diye korkuyorum. "Hadi kapatıyoruz artık." deyip kapının önüne koymazsa en rahat bulduğum köşede kedi gibi kıvrılmayacağıma garanti veremiyorum.
    *
    Yazmadan duramayacağım...
    Dibag İstanbul çantalarının olduğu fotograftaki Nonim'e hayran oldum. Nasıl kendinden emin, nasıl havayla, suyla dahası evrenle uyum içinde ve dengede duruyor geldin bana şu an, anlatmam mümkün değil.

    YanıtlaSil
  4. Çİzgili kediye bittimmmmmm...
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...