20 Temmuz 2015

Karambol

Son bir aydır farklı şehirlerde bulunmam, gitmeler gelmeler, tatil ve bayram kutlamaları derken henüz başlamak üzere olduğum rejim karambole geldi :( 2 kilo vermiştim sanırım bu düzensiz yemelerle 4-5 kilo geri aldım. Ben sinir bir şekilde bölgesel olarak kilo alıyorum ve tüm kilolarımda hemen göbeğimde toplanıyor :( Özellikle belden büzgülü veya lastikli giysiler giydiğimde de bu durum hemen göze batıyor. Hiç unutmuyorum bir keresinde bir akrabamız (!) herkesin içinde bana "aaa Noni yoksa sen ikinciye mi hamilesinnn?" diye sorarak sinirden kulaklarıma varana kadar kıpkırmızı kesilmemi sağlamıştı, kulakları çınlasın :) Sosyal medyada ve daha birçok yerde incecik hatunlar, dümdüz karınlı anneler karşıma çıkıyorken göbekli bir kadın olarak varlığımı sürdürmek gerçekten sinir bozucu olsa da vücudumla her daim barışık olduğum için kendimi yine de şanslı hissediyorum! Yine de sizlerden gelecek rejim tüyolarına açığım tabii ;)
Bu fotoğrafı da kendime ders olsun diye koyuyorum, bundan böyle en azından incecik olana kadar belden lastikli şeyler giymek yooook :)
Kıyamam göbeği nasıl da eliyle kamufle etmeye çalışmış yavrucak hahahaha :)
Şu kilolar gidene kadar daha çok merdiven inip çıkmam gerekecek benim çoook :)
Elbise: Shein
Ayakkabı: Shein
Çanta: Annemin hediyesi
Hepinize harika bir hafta dilerim!

14 yorum:

  1. Alemsin Noni, fıstık gibi görünüyosun, hiiiç kafaya takma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, hayatta ne dertler var kilo nedir ki diyorum taaa ki fit bir hatun fotosu görene kadar kihh kihhh :)

      Sil
  2. gece yatmadan evvel 200 gr light yoğurt, içine yarım limon ve pul biber. min. 1 ay uygula :)

    gece gece olmaz dersen, gündüz 200 gr light yoğurt, yarım limon 1/2 .ay kaşığı tarçın, 1/2 çay kaşığı türk kahvesi 1/3 çay kaşığı zencefil tozu. haydi afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ilk sıradaki pul biberli tam benlik, ben onu kaşık kaşık yerim :)
      Ama ikincisini bilemedim türk kahvesini ve zencefili bir arada düşünemedim :(
      Çok teşekkürler tarifler için :)

      Sil
  3. Bana da cok soyleyen oldu böyle elbiseler giyince hamile misin die ama dikkat ettim ki soyleyenlerin hepsinin göbeği iki tane kafam kadar:))neyse ki ben hala harika göründüğümü düşünüyorum:))dudu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaahaha di mi o söyleyenler kendileri dönüp aynaya bakıyor mu acaba hıh! bence en önemlisi insanın kendini nasıl mutlu hissettiği, gerisi vız gelip tırıs gidiyor :)

      Sil
  4. Ben göbek görmedim, sadece çok güzel anne kız görüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım benim çok teşekkür ediyorum, her zaman çok ama çok zarifsin, öpüyorum kocaman seni tatlısı!

      Sil
  5. Nonicim, çok özledim... umarım buralardan yine çabuk kopmam. Kilo verebilmen için sana bir tavsiyede bulunacağım. ben 4,5 kilo verdim, eşim çok kilosu olduğu için 14 kilo verdi. Akıllı telefonuna bir uygulama indiriyorsun, fatsecret. kalori hesabı tutuyorsun. bir hafta boyunca disiplinli bir şekilde tut. sonrasında gerek kalmıyor. artık bazı farkındalıkların oluyor ve otomatik olarak yeme alışkanlıklarını ve miktarını değiştiriyorsun. her şeyi de yiyebiliyorsun diyebilirim. ya da artık bunu asla yemem ya da kalorim yeterse azıcık yerim diyeceğin zamanlar gelecek...dene mutlaka... haberini bekliyorum. kilo verdik ve üzerinden 1 sene geçti halen almadık, çünkü yeme alışkalığımız değişti. ağır kilo vermeyi seç ve programı da uygula. ekstra spor yapmana da gerek yok. ev işleri , alışveriş yürüyüşleri de yetecektir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'ciğimmmm selam, ne güzel seni buralarda da görmek :) Söylediğin uygulamayı hemen yükledim canım, hatta bugün instagramıma bile koydum belki görmüşsündür, çok güzelmiş gerçekten de, insan gün içinde aldığı kalorileri gördükçe boğazına daha çok dur diyor :) inşallah ben de senin gibi vermek istediğim şu 4 kiloyu çarçabuk veririm, bana şans dile canım :) öperim kocaman!

      Sil
  6. ayrıca sarı kuzuna sıkıca sarılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, ben de senin prensesini öpüyorum :)

      Sil
  7. ben de 4 kilo vermek istyrm ama boğazıma özellikle çikolataya dur diyemiyoruuuuuuuuuuuummmm böhüüü
    :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh ben de tatlıya hayır diyemediğim için böyleyim maalesef :( Ama Zeynep'in üstte bahsettiği uygulamayı kullanıyorum, kalori hesabı yapınca insan daha ölçülü hareket ediyor, istersen bir bak sende canım, inşallah yaz sonuna kadar hepimiz fazlalıklarımızdan kurtuluruz ;)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...