25 Ağustos 2015

Hatırat

Geçtiğimiz hafta sonunda kahve keyfi için Le Pain Quotidien'e gitmek istedim. Bana hep Moskova günlerimi hatırlatan bu cafenin kalbimdeki yeri bambaşkadır... Canım arkadaşlarımla Moskova'da başlayan dostluğumuzun ilk temelleri bu cafede atıldı. Moskova'daki can sıkıntımı gideren IWC etkinlikleri için hep bu cafenin yolunu tuttum. Zor zamanlarım da oldu olmasına ama yine de Moskova'yı özlüyorum, orada biriktirdiğim her anı için de ayrıca minnettarım, hayatın sadece kendi eksenimde dönmediğini gösterdi bana... Kısacası kahve deyip geçmeyin, her yudumun içinde birçok hatırat saklı olabilir...
Bu arada hatırat demişken; 4 okuyucuma yaptığım takıları benden birer hatıra olarak hediye ediyorum, bu çekilişim 1 hafta boyunca devam edecek ve kazanan isimleri haftaya blogumda açıklayacağım, katılmak ve arkadaşlarını da çekilişten haberdar etmek isteyenleri bir alt posta alabilirim ;)
Birçok iltifat alan elbisem: Shein :)
Clutch: Zara
Babet: Ablamın hediyesi
Küpe: I Am

7 yorum:

  1. Elbisen çok ama çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de çok severek giyiyorum :)

      Sil
  2. son zamanlarda gördüğüm en harika elbise modeli :) çok eğlenceli ve anlamlı bir elbise bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Aslında bu elbisemi bir piyano resitalinde veya konserde giymeliyim, oraya çok yakışır di mi :)

      Sil
  3. hiii! Yine o elbise! Instagramda da görüp cok sevmistim zaten:)
    O öteki..karbonhidratli seylere hic bakmadim zaten.... hic sevmem, hiic.... :)

    (Bu arada ben blogumu herkese actim yeniden, artik özel degil ve giris daha kolay Sibel'cim, bildireyim istedim. Belki firsat buldugunda bir göz atmak istersen : www.duygusalzeka.blogspot.de )

    YanıtlaSil
  4. O kadar hayranım ki size, sürekli okusam, sürekli fotoğraflarınıza baksam sıkılmam sanırım. Teyzelik duygunuz, kardeşlik duygunuz, anneliğiniz o kadar harika ki. Umarım birgün gerçekten bu postlarda beraber çekildiğimiz bir fotoğraf olur. Sevgiyle öpüyorum sizi de Niloşumu da :*

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...