10 Ağustos 2015

Zaman

Bugün hiç keyfim yok, dün canım ablamı ve güzeller güzeli yeğenlerimi yolcu ettik. Bu yaz daha uzun kalacaklar diye çok mutluydum ama zaman hiç yetmedi, 2 ay su gibi akıp geçti, onlarla birlikte yapmak istediğim birçok şeyi yapamadım, içim o kadar buruk ki şu anda size anlatamam :( Şimdi bir sene daha bekleme zamanı...
Bu fotoğraflar geçen haftaya ait, Nil dün inanılmaz keyifsizdi, sanırım onu ilk kez bu kadar mutsuz görüyorum, tüm gün "Selin, Derin çok özledim" dedi durdu bebeğim :(
Zaman her şeyin ilacı ise o zaman şu 1 senenin hızlı geçmesi konusunda bize bir güzellik yapsın lütfen! Hepinize sevdiklerinizle bir arada mutlu bir hafta dilerim...
Çanta: Pull & Bear

8 yorum:

  1. seni o kadar iyi anlıyorum ki, kendi ailemi yılda iki-üç kez gören biri olarak. hepimiz aynı ülkedeyiz ama gurbet deyince "kapının arkası " demişler... gözü kör olsun... ama bak ne dicem, bence artık bu sene sen gidersin yanlarına, hmm ne dersin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgen'ciğim evet gurbet çok zor ve kimi zaman giden için mi daha zor yoksa kalan için mi gerçekten bilemiyorum, Allah gurbette sevdikleri olan herkese, sana, bana sabır versin canım... Nil biraz daha büyüsün bizim de gitme düşüncemiz var kesinlikle ;)

      Sil
  2. Allah kavuştursun, ben de ailemden uzaktayım insan gün sayıyor resmen buluşmak için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o gün saymalar ahhh... Çok teşekkür ediyorum, size de tez zamanda kavuşmalar diliyorum...

      Sil
  3. Sıbeeellll Allah kavustursun canım ve sen harıka gorunuyosun. Tabı kı Nıl prenses de. Opuyorum sızlerı ve su ozlem-gurbet muhabbetıne hıııııc gırmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm evet evet hiç girmeyelim bu konuya, benim de hemen gözlerim dolmaya başlıyor, sağlık olsun en önemlisi o diyoruz, çok öpüyorum seni ve minik prenseslerini, bu arada hala inanamıyorum biliyor musun iki kız çocuk annesi olduğuna!!!

      Sil
    2. Hahaha ben de inanamiyorum hala. Seninle GUM'un orda ilk bulustugumuzda konusuyorduk da, ben cocuk dusunmedigimi soylemistim. Tam bir sene sonra Serra'ya hamile kaldim :))))

      Sil
  4. noni, Allah kavuştursun..miniklere kuzen o kadar iyi geliyor ki; kendi yiğenimden biliyorum..Hadi yani ablayı geçtim, çocuklar hep birarada olsa keşke..keşke kardeşler hep aynı şehirde oturabilse, cumartesileri beraber kahvaltı yapabilseler :) (defne-defnenin.blogspot.com-bazen blogumu açmadan okuyorum da)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...