01 Eylül 2015

Ciao Italia!

Geçtiğimiz hafta Nil'i annemle babama bırakıp prensimle 3 günlük Roma kaçamağı yaptık. Kızımız bir yana dünya bir yana ama baş başa romantik bir tatil yapmak da harikaydı doğrusu! Her sokağında ayrı bir güzelliğin saklı bulunduğu, insanlarının kibar, yollarının tertemiz olduğu bu şehre biz resmen aşık olduk. Tabii bu beğeninin yanında kendimiz için de üzülmedik değil, keşke ülkemiz de böyle medeni bir manzara çizse, insanlarımız daha hoşgörülü olsa, kimse kimseye saldırmak için fırsat kollamasa, tarihimize ve milli değerlerimize daha iyi sahip çıksak, kendi ülkemizin güzelliğinin de farkında olsak ve ona göre davransak... Keşkelerle olmuyor biliyorum ama yine de umut etmek istiyorum...
Tulum: Shein
Bluz: Stradivarius
Spor ayakkabı: Nike
Çanta: Yargıcı

8 yorum:

  1. Nonim, nasil sevindim senin adina bu tatilden haberim olunca instagramda. Evet, ellbette cocuklarimiz bir yana dünya bir yana ama basbasa tatili de hakediyor anneler babalar zaman zaman bence de:) Ne iyi gelmistir size... sana... ve nasil tatli görünüyorsunuz resimlerde, nasil seker!
    Ohh ne iyi yapmissiniz. Annen de sagolsun, öperim ellerinden.
    Seni de o güzel yanaklarindan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görünüyorsunuz degil, görünüyorsun olacakti o , pardon. (gerci seni ve Roma'yi da kastetis olabilirim belkim de :)

      Sil
    2. Canım benim ne tatlısın, çok teşekkür ederim, ahh ananelerin hakkı gerçekten ödenmez, onun sayesinde aklım hiç Nil'de kalmadı, gönül rahatlığıyla gittim :) Bu arada senin tatil planların ne durumda canım? İstanbul'a gelsen de bir görüşsek oturup kahve içsek senle ne şahane olur! Öperim ben de kocamaaaaan!

      Sil
    3. Hic sorma..o planim hala aklimin bir kösesinde canim. Niyetim önümüzdeki ilkbahara en azindan birkac günlügüne bir Istanbul kacamagi yapmak ve tüm arkadaslarla kisacik da olsa bulusup görüsebilmek ama...bazen evdeki hesap carsiya uymayabiliyor maalesef. Umarim istedigim gibi gerceklestirebilirim bu planimi ve görüsürüz nihayet seninle de. Hayali bile güzel benim icin:)

      Sil
  2. Şehrin temizliği hariç diğer konularda hemfikirim. Tulum harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer şehirlerini bilemiyorum ama Roma'yı ben çok temiz buldum, ama bu temizlik yaz tatiline girmiş olmalarından mı kaynaklıydı bilemiyorum, çünkü şehir bayağı sessiz sakin geldi bize hatta birçok mekan tatil nedeniyle kapalıydı... Yine de çok güzel şehir :) Teşekkür ediyorum, sevgiler...

      Sil
  3. Ohh ne güzel ..darısı bizim başımıza.. ben de eşimle romantik bir sinemaya razıyım gezi zor gözüküyor da..
    tulum çok çok tatlı olmuş, maaşallah..
    nice güzel tatiller yaşayın dilerim..

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    çok şirin bir blogunuz var sayfaları gezip paylaşımlarınızı okumak kombinlerinizi inelemekten zevk aldım ...bende beklerim ,sevgiyle kalınız

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...