14 Eylül 2015

Çorba Havası

Soğuk bir havada üzerimde rahat giysilerle TV karşısında yayılıp bir kase sıcak çorba içmeye (mümkünse domates çorbası olsun lütfen) asla hayır demem. Havalar henüz bunu hayal edecek kadar serinlemediği için ben çorbayı içmek yerine taşımayı tercih ettim :) Çorba konservesi şeklindeki bu çanta bana biraz da Andy Warhol'un eserlerini çağrıştırdığı için çok sevdim! Roma'da geçirdiğimiz ikinci akşamımızda bu şekilde arzıendam ettim. Şimdi sırada matruşkalı çantam var, onu da heyecanla bekliyorum!
Hepinize birşeyleri/birilerini heyecanla beklediğiniz bir hafta dilerim...
Elbise: Shein
Çanta: Shein
Ayakkabı: H&M
Kolye: Forever New
Bileklik: İpekyol

4 yorum:

  1. Ne şık, ne tatlı:)
    O çorbaya bir de şehriye ekleyebilir miyiz acaba haha

    Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo şehriyeli de olur, kaşar rendeli de olur ben hepsine varım :)
      Sevgilerimle :)

      Sil
  2. Güzel ve zarif kadin! Ne giysen yakisiyor ki zaten:)

    Benim de bu kiyafetlerdeki siyah tutkum nedir bilmem ki...siyah olunca illa daha bir ayri seviyorum.

    Senin su cantalarin yok mu Sibelcim....cok seker:)

    Bak canta deyince... Kadinlar ve cantalariyla (özellikle icindekilerle) ilgili bir yazim var blogumda.
    Okumani tavsiye ederim, cok eglenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ayşeciğimmm çok teşekkür ederim tatlım o senin güzelliğin!
      Yazını da çok merak ettim, rahat olduğum bir zamanda mutlaka okuyacağım, çok sağol canım, öpüyorum seni!

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...