28 Eylül 2015

Etki

Günaydın! Tatil bitti ve şehrin korkunç trafiği ile yüzleşmenin vakti geldi öyle di mi? Bayram ve tatil coşkusuyla gevşeyen bedeniniz yavaş yavaş gerilmeye başladıysa büyük şehir sizi büyük bir keyifle yutmaya başladı demektir, o zaman ona afiyet bize de geçmiş olsun diyelim ;)
Neyse şehrin olumsuz etkisini bir kenara bırakalım daha iyi... Benimle ne kadar hemfikir olursunuz bilemiyorum ama ben şortlardan yaz kış vazgeçebileceğimi sanmıyorum. Stilimi en iyi bu şekilde ifade edebildiğimi düşünüyorum. Bu şort bluz takımı da hem yazın bu şekliyle kullanma, hem de kışın kalın çoraplar ve bol bir hırka ile kombin etme fikri cazip geldiği için seçtim. İçinde kendimi gerçekten mutlu hissettiğim bir kıyafetti, ya da bu tamamen tatilde olmanın etkisiydi, bilemiycem!
Yeni haftanın sizde harikulade bir etki bırakması dileklerimle...!
Şort bluz takım: Romwe
Çanta: Mango
Ayakkabı: H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...