02 Eylül 2015

Kırmızı Beyaz

Roma'daki ilk akşamımızda içinde kendimi hem rahat hem de feminen hissettiğim kırmızı beyazlı yeni elbisemi giydim. Aslında cep telefonu aksesuarı olarak geçen bu minik kılıfı da çanta yerine kullandım.
Bu arada blogumda düzenlediğim çekiliş için yarın son gün... Çekilişe katılanlardan ismini yazmayan veya ismini yazıp da takı seçimini belirtmeyenlerden ricam; bu posta geri dönüp eksiklerini tamamlamaları ;) Hepinize güzel bir gün diliyorum!
Elbise: Shein
Ayakkabı: H&M
Aksesuarlar: İpekyol

8 yorum:

  1. Çok hoş görünüyorsunuz :)
    Bloğunuzu Moria sayesinde keşfettim ve bundan sonra takipteyim sizi :)
    Benim bloğuma da beklerim. Sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
  2. hayat ve kurabiyesi2/9/15 11:19

    Nonim... harika görünüyorsun çooook beğendim..

    YanıtlaSil
  3. Süpper süpper süpper Noni, bu arada sana bir mail attım. Help help help :D

    YanıtlaSil
  4. Noni, acaba rica etsem boy ve kilo orantını yazar mısın? Lütfen. Çok gerekli bana^^ Lütfen^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon isminizi bile yazmamışsınız, neden bu bilgileri soruyorsunuz ben de bunu öğrenebilir miyim acaba?

      Sil
    2. Yanlış anlamışsın sanırım:) Adsız olmak anonim olmak isteyimle alakadar değil:) Sadece sosyal hesapların hiç birini kullanmıyorum. Bu yüzden Adsızım:(. Ismim Deniz. Fotoğraflarda boyumuz aynı gibi. Ve ben zayıflamayı düşünüyorum. Senin kilona göre kaç kilo zayıflamam gerektiğine karar verecektim. Tabi, rahatsız olduysan özür dilerim.. Ama benim için önemli diye sordum gerçekten. Samimiyetime inana bilirsin. Bir tür yardımına ihtiyacım var... Tabi, cevaplamazsan kesinlikle ve kesinlikle saygı duyarım ama lütfen cevapla:)) (kiyafetin de pek şıkmış^^)

      Sil
    3. Teşekkür ederim, kilomun sorulmasından asla rahatsızlık duymam ama "çok gerekli bana" diye yazınca isim de belirtilmeyince açıkcası neden bu kadar gerekli ki diye düşündüm. Şunu içtenlikle söyleyebilirim ki ben zayıflama açısından pek doğru bir kriter değilim çünkü doğumdan sonra istediğim kiloya (56) ulaşsam bile hala eritemediğim bir göbek sorunum var :( Fırsat buldukça yürüyüş yapıyorum ve sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum, kızartma ve fast food'dan uzak duruyorum, sanırım tek zaafım tatlı, onu da kesebilirsem süper olacak :) Ama her insanın vücut tipi, yeme stili, geçirdiği süreçler farklı olacağı için boy kilo oranını başkalarıyla kıyaslamak doğru olmayacaktır diye düşünüyorum... Sevgilerimle...

      Sil
    4. Yardımın için gerçekten çok sağol:) Çok benziyoruz zaaflarımız konusunda:)) Fikirlerin değerli:) Çok teşekkür ederim:) ^•^

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...