17 Eylül 2015

Rahatlık

İtiraf etmeliyim ki ben hiçbir zaman spor giyinen biri olmadım, spor giyinmeye çalıştığım zamanlar olduysa da pek beceremedim bu tarzı, giydiklerim üstümde ağladı :) Yani bir eşofman giyip ya da kapüşonlu bir sweatshirtü üstüme geçirip sokağa çıkmak benim giyim alternatiflerim arasında yerini alamadı. Bu tarzın (en azından benim için) ya evde ya da sadece spor salonlarında kalması gerektiğine inandım. Her ne kadar böyle düşünsem de kimi zaman kendimi çok zorlamadan giyinip çıkmak istiyorum evden... Böyle zamanlarda tulumlar benim en büyük kurtarıcım oluyor, bir yerde tulum eşofmanın yerini aldı diyebirim :) Bu puantiyeli tulum da hem rahatlığı hem de şirinliği ile görevini layığıyla yerine getirdi hii hii ;)
Tulum: Choies
Çanta: Zara
Şapka: Boyner
Ayakkabı: Stradivarius

10 yorum:

  1. Puantiyeli tulumunla hem rahatlamış görünüyorsun
    hem de çok sevimli olmuşsun ;) güle güle giy Nonicim :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl o kırmızı şapka, öyle iyi oynuyor ki rolünü diğer karakterlere bakmak mümkün olmuyor )
    Mutlu günler :)

    YanıtlaSil
  3. Şimdi çok güzel bir şey soracağım :)
    Sheinside'dan bir şeyler almayı planlıyorum fakat gümrük için sınır vs var mıdır?
    Nasıl hallediyorsunuz bu işi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gümrük için sınır var diye biliyorum 100 dolar ve üstü alışverişlerinizde vergi alınıyor bu yüzden ben alışveriş yaparken 100 doların üstüne çıkmıyorum çünkü astarı yüzünden pahalıya gelebiliyor...

      Sil
    2. Super en azindan suan limitimi biliyorum.
      Cok tesekkurler o halde :)

      Sil
  4. Şapkaya bayıldım, tulumla birlikte çok tatlı bir havada olmuşsunuz :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. puantiye sevdalısı olarak çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bayilirim puantiyeli HERSEYE. Nedense beni cok eskilere, cocukluguma götürür. Ozamanlar da puantiyeli hersey cok severdim. Tabaklarda, fincanlarda falan...

    Cok tatli olmussun tulumla. Hele o sapka.... ooo SiBELLA, tu sei bellisima!:)

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu bir gündür takip ediyorum ve resmen bir gün boyunca sizi okudum,gerçekten çok güzel yazıyorsunuz;sıkı bir takipçiniz olacağım^^

    YanıtlaSil
  8. hayat ve kurabiyesi28/9/15 11:05

    Çook tatlı olmuş.. Bıcır bıcır :) Sen sana yakışanı biliyorsun Nonim .. önemli olan bu.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...