24 Ekim 2015

Ak

Elbisem ak olabilir, yüzümde tebessüm varolabilir ama içim pek bir kasvetli bu aralar... Şu Develi'de yaşanan 3 yaşındaki minik masum yavruya yapılan asitli saldırı olayı ve sonrasında failin ailenin en yakınlarından birinin çıkması beni müthiş sarstı... Eğitimli, işi gücü, hali vakti yerinde olan, üstelik de bir baba nasıl olur da böylesine şeytani bir planı uygular aklım almadı doğrusu! Sokakta yanımızdan geçen bir kişi, bir iş arkadaşımız, veya çok yakından tanıdığımız bir akrabamız da olabilirdi bu kişi... Böylesine psikopat ruhlu insanların çok yakınımızda yaşıyor olduğunu bilmek beni inanılmaz huzursuz ediyor :( Allah tüm çocuklarımızı kötülerden korusun diyorum ve O'na sığınarak ruhumu biraz olsun endişelerden ve korkulardan arındırmaya çalışıyorum...
Elbise: Shein
Süet Ceket: Mango
Çanta: Tchibo
Ayakkabı: Zara

p.s. Bu arada Shein çekilişim halen devam ediyor, katılmak isteyenleri bu posta alabilirim...

9 yorum:

  1. Icler acisi...dehset verici bir olay gercekten de Sibel'cigim.
    Allah sizleri ve tüm insanlari böyle insanlardan uzak tutsun her daim. Umutsuz olmamak okadar zor geliyor ki bazen su ülkemizde, dünyada.... üzerindeki o sirin elbise gibi ak günlere insallah....


    Seni de , o dünya tatlisi sari kivircigimi da öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişsin canım, "umutsuz olmamak o kadar zor geliyor ki" diye... Aynen öyleyim ben de şu sıralar, umuda dair kırıntılar da giderek azalıyor benim için, tek dileğim çocuklarımızın kötülüklerden uzak şekilde büyüyebilmesi :(

      Sil
  2. Yorgun argın işten gelip haberleri açınca gerçekten çok üzülüyorum gerçekten Rabbim çocuklarımızı korusun insan düşündükçe kötü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım amin, ben de artık haberleri açmaya korkar oldum :(

      Sil
  3. Kötülük iklimi her geçen gün giderek çoğalıyor. Her Allah'ın günü bizi üzen, şaşırtan, sinirlendiren dehşet verici olaylar yaşanıyor. Eğitimli insanların hele ki böyle psikopatça hareketleri daha bir vahim.. şimdi mesajı yazarken bir yandan haberleri dinliyorum..4 terörist eylem yapmak üzere sınırlarımıza girmiş, bu yüzden aranıyormuş.. foto.larını yayınlamışlar..(şu aralar, kalabalık ortamlara AVM. sinamalar..garlara girmemeli.. )biz bu tür olayları eskiden kovboy filmlerinde izlerdik..Mübarek teksasa döndü her yer..Gelecek ne yazık ki hiç umut verici değil... Aydınlık günlere olan özlemimiz öylesine çok ki..

    Allah ülkemizi, milletimizi, evlatlarımızı korusun... daha fazla acılar yaşatmasın... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki evet çoğalıyor, ve bizler bunu sadece izliyoruz, keşke bu kötülüklerin önüne geçebilecek gücümüz olsaydı...
      Bu hafta Nil'le birlikte Brandium'a teyzemlere doğum günü hediyesi almaya gitmiştim, tam H&M'de dolaşırken anons yapıldı "AVM'de yangın çıkmıştır, panik olmadan binayı terkedin" diye... Tabii ben de dahil olmak üzere herkes panik oldu, bağrış çağrış, elimizde ne varsa attık, kapıya hücum ettik, benim aklıma ilk gelen alışveriş merkezine kesin bomba atıldı oldu, ne acı ki aklıma normal bir yangının çıkma ihtimali bile gelmedi :( Tam nereden kaçsak acaba, otoparka mı gitsek yoksa direk kapıdan mı çıksak diye düşünürken görevliler anonsun yanlış yapıldığını söylediler, böyle bir yanlışlık nasıl yapılabiliyorsa artık! Herkes veryansın etti tabii bu nasıl bir hatadır diye... Bu gerçek de olabilirdi, her an başımıza biri şey gelebilir diye düşünüyorum artık, kendimi hiç güvende hissetmiyorum :(
      4 teröristi de dün gece okudum ve uykum kaçtı, sabaha kadar uyuyamadım, Nil'i kukla tiyatrosuna götürecektim ama AVM'de diye götürmekten vazgeçtim, aramızda ya psikopatlar dolaşıyor ya da teröristler, bu gerçekten çok kötü, Allah çocuklarımızı korusun diyorum :(

      Sil
    2. Noni'cim, yanlışlık olmaya da bilir!. Avm gibi yerlerde güvenlik birimleri oldukça tedirgin...en ufak bir şüpheli durumda alarma geçiyorlar..ama gerçekten çok kötü bir durum..millet Hacıda yaşanan durum gibi, bu defa panik ve izdihamdan canını kaybedecek..bence özellikle seçimlere kadar kesinlikle bu tür kalabalık ortamlara gitmemeli!.. Noni'cim bir süre sen de gitme.. Allah hepimizi korusun..

      Sil
  4. Kitap fuarina gelmekten korkuyorum:(( Evlilik yildonumumuzde istanbulda ufak bir tatil yapariz hem fuara ugrariz diyorduk taksimden korkar oldum..ne oldu bize boyle..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...