16 Kasım 2015

Fe'yzalma

Küçük bir itirafta bulunabilirim sanırım :) Kendi tarzımı elimden geldiğince korumaya çalışsam da kimi zaman giyimimde tarzından feyzaldığım kişilerden esintiler olabiliyor. Bugünkü kıyafetimi (jean ve ayakkabı ikilisini) tarzına bayıldığım, onu gördükten sonra saçlarımı kısacık kestirme cesaretini bulduğum Christina Caradona'nın bu kombininden esinlenerek oluşturdum. Sıkıştığımız noktalarda böyle ufak tefek yardımlara başvurmamız gayet doğal öyle di mi ;)
Manto: Shein
Hırka: Yargıcı
Jean & Çanta: Zara
Ayakkabı: Kadıköy'de bir mağazadan

2 yorum:

  1. jean'i zarada gördüğümde aaaa benimde böyle paçaları olan bir pantolonum vardı dedim di.. ama bedenimi bulamadım için alamadım.. güzel günlerde güle güle kullan tatlış.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün'cüğüm :) Zara'da bende her aradığımı bulamıyorum, hemen bedenleri tükeniyor keşke Mango gibi online satışa geçseler ne şahane olur ;)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...