22 Aralık 2015

Anlamsız

Dün gece çok sevdiğim, yıllardır severek takip ettiğim sevgili Sergül'ün kızını kaybettiğini öğrendim. Kalbime bir bıçak saplandı sanki... Aynı acıyı sanırım bir Elfony'de bir de kuzenim Volkan genç yaşta hayatını kaybettiğinde yaşamıştım. Hayat ne kadar anlamsız, hayat ne kadar acımasız! Kelimelerin gerçek anlamda kifayetsiz kaldığı bir an bu an... Hiçbir söz, hiçbir teselli bu güzel ailenin acısını dindiremeyecek biliyorum. Yüce Allah'ın elbet bir bildiği vardır, O her şeyin en doğrusunu bilir, O'na sığınmaktan başka ne gelir ki elimizden... Allah'ım bu mübarek günde bu güzel anneye ve ailesine sabırlar versin, güç kuvvet versin inşallah ...

6 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin diyecek söz bulamıyorum.
    Verdiğin linke tıklayınca daha bir kötü oldum severek takip ettiğim bir bloğ sergül'ün bloğu Allah sabrını versin ona ve ailesine dayanma gücü versin.Gerçekten çok zor bir imtihan :(

    İnnâ lillâh ve İnnâ ileyhi Râciûn

    YanıtlaSil
  2. hayat ve kurabiyesi22/12/15 10:35

    Dün duydum ama haberin dogru olmamasını istedim.. Malesef ... Allah sabır versin. Empati yapmaktan bile korkuyorum.. Sergül'ü - Eşini düşünemiyorum.. Allah Bir melek daha aldı yanına .. Elfony ve Sergül kader arkadaşlarıymış.. Allah acılarına dayanma gücü versin.

    YanıtlaSil
  3. AMİN Noni'cim...Bu tarifsiz acıyı yaşayan aileye Allah sabırlar versin..
    Hayat böyle bir şey!.her türlü duyguyu yaşatıyor insana :(
    Allah'ın dediği oluyor..

    YanıtlaSil
  4. Şu an sizden öğrendim o kadar şaşırdım o kadar üzüldüm ki anlatamam! Rabbim sabır versin :(
    Ahsen

    YanıtlaSil
  5. İnanamadım, şoke oldum. Allah Sergül Hanım'a, eşine ve tüm ailesine sabırlar, dayanma gücü versin.

    Hasta mıydı, ya da bir kaza mı olmuş?

    YanıtlaSil
  6. yıllardır takip ediyorum...nasıl...nasıl....üzüldüm....

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...