14 Aralık 2015

Merinos Koyunu

Yeni bir hafta başladı bile, inanın zaman nasıl bu kadar hızlı geçiyor anlayamıyorum. Bu seneki tüm zamanımı canım kızıma ayırdım, minik kuzucuğuma göre hayatımı organize ediyorum ve bundan da çok mutluyum. Geçtiğimiz sene aynı anda bir çok şeye yetişmeye çalışırken kendimi fazla yıprattığımı ve bunun da bana gergin bir ruh hali olarak geri döndüğünü görünce bu sene böyle bir karar aldım. Evet bu sakin dönemde kendi isteklerim biraz geri planda kalmış olabilir ama kızımla geçirdiğim bu değerli zamanların yerini hiçbir şey tutamayacağı için halimden hiç şikayetçi değilim. Hızla akan şey sadece zaman değil elbette, kızımdaki değişim ve gelişim de aynı hızla akıyor, bebeksi halleri giderek zamana karışıyor ve her geçen dün daha da olgun bir ruha bürünüyor. Bunu gözlemlemek bile öyle müthiş bir şey ki... Bir merinos koyununun kuzucuğuna duyduğu hayranlık olarak özetleyebilirim bu hislerimi... Hmmm sanırım üstümdeki manto da pek bir destekliyor bu merinos koyunu halimi :)
Manto: Shein
Kazak: Sammydress
Pantalon: Massimo Dutti
Çanta: Longchamp
Kolye: H&M
Botlar: Bershka

3 yorum:

  1. Yumuşacık ne güzel :))) Yakışmış bence :)

    YanıtlaSil
  2. En sevdigim koyun merinos! 😄
    Her gelen sene gecenlerden binlerce kez guzel olsun dilerim. Nil tatlisinin nice mutluluklarina,coskularina sahitlik edecegin dolu dolu gunlere.. ❤

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...