11 Şubat 2016

Nankör

Uzuuun bir aradan sonra tekrardan merhaba! Bu blog işi çok nankör, bir kere yazmayı bıraktınız mı ipin ucu kaçıyor doğrusu! Şubat ayına hızlı başlamam nedeniyle de yazma işini hep ertesi güne bıraktım durdum ve o ertesi gün ancak bugün gelebildi... Bu süre zarfında neler yapmadım ki; annemi Amerika'ya yolcu ettim, en yakın arkadaşımın kına-nikah-düğün üçlemesine katıldım, kurabiye ve cupcake siparişlerimi hallettim, cam yüzüklerim ve fimo bebeklerimle tasarım etkinliğine katıldım ve en önemlisi kızımı okula yazdırdım! Gerçekten göz açıp kapayıncaya kadar geçti zaman...
Bu arada arkadaşımın Beylikdüzü Kültür Merkezi'nde gerçekleşen nikahına bu elbisemi giydim. Aslında çok rahat ve tam da benim sevdiğim dokuda bir elbise, kumaşı hiç kırışmıyor ve leke tutmuyor. Tek hayal kırıklığım fotoğraftan farklı çıkması oldu, normalde elbisenin ucunda ve kollarında yer alan desenlerin üzerinde metal boncukların olması gerekiyordu ama düz işleme olarak geldi. Çok uzun zamandır Shein ile çalışma yürütüyorum, buradan aldıklarımı sadece blogumda yer tutması açısından değil gerçekten sevdiğim için giyiyorum ama ilk kez böyle olması gerekenden farklı bir kıyafete denk geliyorum, bu kadar kusur kadı kızında da bulunur sanırım...
Benim minik sarı papatyam... Büyüdü de okullara gider oldu! Aslında okulu seneye düşünüyorduk ama My Gym, bale, oyun parkları ve diğer etkinlikler artık Nil'i kesmeyince ikinci dönemden itibaren yarım gün başlatalım dedik. Bugün 4. günümüz, yorum yapmak için henüz erken, umarım kısa sürede okuluna adapte olur, öğretmenini benimser ve arkadaşlarını sever. Zaman ne gösterecek gerçekten merak ediyorum!
Benden haberler şimdilik bu kadar :) Hepinize keyifli bir gün dilerim...
Elbise: Shein

6 yorum:

  1. her gün açıp bakıyorum, yazı yayınladın mı diye. Açıkçası merak etmiştim, bir şey mi oldu neden yazmıyorsun diye. Şükür güzel şeyler olmuş:) Sevgiler Noni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, merak ettiğiniz zaman bana yorum bırakın ben hemen cevap yazarım size, genelde gelen yorumları atlamadan cevaplamaya çalışıyorum :) İnşallah daha sık postlar hazırlamaya çalışacağım. Kocaman sevgilerimle...

      Sil
    2. Bu arada sizli bizli yazmışım kusuruma bakma lütfen :)

      Sil
  2. Noni merhaba. Makalenin sosyal ağlarda paylaşılabilmesi için sosyal medya ikonlarını sayfaya ayarlar menüsünden ekler misiniz? Sevgiyle kal. Sarı papatyaya okulda başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef o seçenek kullandığım şablon nedeniyle bir türlü aktif hale gelmiyor :( Medya ikonu tıklı olduğu halde blogumda görünmüyor :( Sadece fotoğraf üzerine gelirseniz paylaşma seçeneği çıkıyor :(

      Sil
  3. Ah nonim kızın büyüdü bile. Artık okul zamanı tabi ki.
    inşllh öğretmenini, arkadaşlarını çok sever ve ilk deneyimleri
    ile güzel başlangıç yapar.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...