15 Şubat 2016

Sun & Star

Arayı çok fazla açmadan başka bir outfit postu ile karşınızdayım... Bu aralar biraz doz aşımına uğratabilirim sizi çünkü ara verdiğim dönemde bir dolu giysi postu biriktirdim. Nil'in okul aralarında bunları yapmayı planlıyorum ;)
Bu tulum öyle güzel bir zamanda geldi ki, arkadaşımın evde düzenlediği kınası için ne giysem diye düşünüyordum. Çin yeni yıl tatiline girdiği için kargodan yana pek ümidim yoktu ama neyseki tahminimden önce geldi ve beni bir dertten kurtardı! Yaldızlı işlemeleri ve kadife kumaşıyla kına gecesine çok uyum sağladı ve çok beğeni aldı ;)
Yıldız gibi ışıldayıp, güneş gibi parladığınız bir hafta diliyorum hepinize...
Tulum: Romwe
Çizme: Shein

1 yorum:

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...