08 Mart 2016

Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun!

Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü... Türkiye gibi bir ülkede kadın olmanın zorlukları saymakla bitmez... Ama ben olumsuzluklara gem vurmak istemiyorum. İyi ki biz kadınlar bu dünyada varız, güzelliğimizle, aklımızla, naifliğimizle, iyi niyetimizle, anaçlığımızla, pratikliğimizle, çalışkanlığımızla hiç şüphesiz dünyayı daha güzel bir yer haline getiriyoruz, düşünsenize kadınların olmadığı bir dünyayı? Ben asla düşünemiyorum! Yaşasın kadınlar, yaşasın kadın olmak!
Eveeet gelelim İrlan Takı sponsorluğundaki çekilişimize... Öncelikle İrlan Takı'ya ve tatlı arkadaşım Esin İrlan'a destek ve emekleri için, tüm katılımcılara da çekilişimizi canlı tuttukları için çok teşekkür ediyorum :) 40 kişinin arasında kazanan isim;
2. sırada yorum bırakan sevgili Tuba Kurtulmuş oluyor, kendisini çoook tebrik ediyorum! Tuba'nın bıraktığı yorumdan anladığım kadarıyla sanırım kolyeyi bir arkadaşına hediye edecek, şimdiden arkadaşının güzel günlerde kullanmasını diliyorum :)
Dünya Kadınlar günümüz kutlu olsun! Hemcinslerime sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Çekilişimize katılan herkese ilgilerinden dolayı teşekkür ederiz. Hepinizi Beşiktaş'taki mağazamızda görmekten mutluluk duyarız. Kazanan Tuba Kurtulmuş'a (ya da hediye edeceği arkadaşına) mutlu günlerde kulanmasını dileriz. Hayranı olduğum, bakmalara-okumalara doyamadığım bloğunda bize yer verdiği için, zarif arkadaşım Sibel'e (nam-ı diğer Noni'ye) çok teşekkürler..Sevgiler, Esin İrlan - İRLAN TAKI

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...