04 Mart 2016

İrlan Takı'dan Kadınlar Günü'ne Özel Çekiliş !

İrlan Takı'nın güzel sahibesi, 40 Yılda Bir Anne Olmak'nın yazarı, Duru'cuğun tatlı annesi, canım arkadaşım Esin'ciğim ve İrlan Takı'nın katkılarıyla 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel bir çekiliş düzenliyoruz! Kadınlar gününde bir kadın da İrlan Takı kolyesiyle mutlu olsun dedik ve bu çekilişi düzenlemeye karar verdik :) 
Blogumda bir çok defa İrlan Takı'nın sponsor olduğu çekilişler düzenledim ama tanımayanlar için İrlan Takı'dan bahsetmek isterim; takı tasarımcısı Esin İrlan ve eşi Vedii İrlan ortaklığında 11 yıl önce kurulan İrlan Takı'da doğal taş, kristal, ahşap, metal gibi çok çeşitli takı malzemelerinin yanı sıra Esin İrlan imzalı özel tasarım takıların satışı yapılmaktadır. Ayrıca takı yapımını öğrenmek isteyenler için gün ve kişi sınırlaması olmadan randevu sistemiyle özel dersler verilmektedir. 11 yıldır birçok takı tutkununa ders verilen atölye çalışmaları sonucunda, İrlan Takı öğrencilerinin birçoğu bugün bilgi ve deneyimlerini profesyonelliğe dökmüş olup, takı tasarımını iş haline getirmişlerdir. Postane çarşısı olarak da bilinen Büyük Beşiktaş Çarşısının içerisinde yer alan İrlan Takı pazartesi'den cumartesiye kadar 10:00 - 20:00 saatleri arasında açık olup, pazar günleri kapalıdır.
Tasarımcı kimliğinin yanı sıra Esin İrlan, 3 yıl önce dünyaya getirdiği kızından sonra anne kimliğini de çok sevmesi sonucu Facebook'ta "40 Yılda Bir Anne Olmak" adında bir sayfa açmıştır, bu sayfada çocuklara yönelik etkinlik ve haberlerin paylaşımını yapmaktadır. Anne olanların mutlaka takibe alması gereken bir sayfa bence ;)
Gelelim bizim çekilişimize... Kristallerle bezeli bu güzel kolye güzel bir okuyucumun olacak. Bunun için yapmanız gerekenler:

1. Bir facebook adresiniz varsa İrlan Takı Facebook sayfasını beğenmek
(Güncelleme! Facebook kullanmayanlar da çekilişimize katılabilirler!)
2. Bu postun altına isminizle birlikte yorum bırakmak
(Nasıl olduysa bu maddeyi atlamışım, Esin'ciğim sağolsun uyardı beni, şu ana kadar yorum bırakmamış olanlardan da ricam listeyi oluşturabilmem adına isimlerini yorum olarak bırakmaları, teşekkürler!)

Bunun dışında blogumdaki bu paylaşımı görüp İrlan Takı'ya gelenlere 20 TL üzeri alışverişlerinde sürpriz bir hediye verilecek! 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel bu kampanya Mart ayı sonuna kadar geçerli olacak. Sürpriz hediye de kulağa pek hoş geliyor doğrusu, benim de yapacağım yeni takılar için bir sürü boncuk almam gerekiyor, İrlan Takı beni de dahil eder mi acaba bu kampanyaya hii hii ;)
Bu güzel kolye benim narin boynuma çok yakışır diyorsanız o zaman sizleri sonucu 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde açıklanacak olan çekilişimize bekliyoruz :)
Şimdiden bol şans dilerim güzel kadınlarımıza!

51 yorum:

  1. Katıldım, cok beğendim. Seve seve takar 😍

    YanıtlaSil
  2. Bu nefis kolye ennn çok bana yakışır😊Ayrıca İrlan Takı'yı bizzat ziyaret etmek gerek...Sevgili arkadaşıma da harika bir doğumgünü hediyesi olacak 👌

    YanıtlaSil
  3. Canım kadınlar günün şimdiden kutlu olsun.Yarışmaya katılmadan edemedim kolye çok kibar ve şıkmış.Sevgiler. Burcu Arpaçay

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım bayıldım!
    Ben de Fulya Küçükaksoy olarak hem beğendim hem de yarışmaya katılıyorum :) Simdiden herkese başarılar.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Esincim ve teşekkürler Noni bu güzel fırsat için. Ben de şansımı denemek istedim. Herkesin kadınlar gününü şimdiden kutlarım.
    Günnur Gediz

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş. Hamen facebookta takibe alıyorum. Esra bulak

    YanıtlaSil
  7. facebook sayfasını Kzmetik Pskolojisi olarak takibe aldım :)
    e-mail:kozmetikpsikolojisiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Çekilişe katılıyorum. facebookta takipteyim: Perihan Ince

    YanıtlaSil
  9. Facbook sayfasını takipteydim zaten katılmak isterim.
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. karadagozlem@hotmail.com
    Herkese bol şans...
    Ozlem Karadag Kof

    YanıtlaSil
  11. Facebook'um yok ama😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir güncelleme yaptık, facebook'u olmayanlar da katılabilecek ama listeye sizi de dahil edebilmem için isminizi bırakmanız gerekiyor, teşekkürler :)

      Sil
  12. Seyhan Aydın Tavaşoğlu
    stavasoglu@gmail.com
    Bana bol şans :)

    YanıtlaSil
  13. Facebook sayfasını beğendim,ben de katılıyorum,sevgiler nonim:)����

    YanıtlaSil
  14. Beğendim katıldım nonicim
    aysenurkirbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Bana daha önce İrlan Takı'dan kolye çıkmıştı, belki yine çıkar. Ellerinize sağlık, hem Esin Hanım'ın hem sen Sevgili Sibel'in; zira üreten her kadın değerlidir. Pelin Öztürk

    YanıtlaSil
  16. Bugun minigimin dogum gunu ikimixin sansina ben de katilayim. Gorkem Bilek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görkem'ciğim miniğinin doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum canım!

      Sil
  17. Hemen geldim canım, face hesabım yok ama beni böyle de kabul edersen katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki canım, listeye seni de dahil ediyorum hemen!

      Sil
  18. Elif Şimşek :)
    Cok tatliymis gerçekten.

    YanıtlaSil
  19. Herkese iyi şanslar 🍀
    Zeynep Cerrahoğlu Erberdi

    YanıtlaSil
  20. Katiliyorum.
    Havva_simay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Adım Anıl Ateş annem için çekilişe katılmak istiyorum bu kolye tam onun zevkine göre,sürpriz yapacağım eğer olursa ^^
    Annemin adı: Hatice Ateş
    hopefulsalad@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Yuppiiii 😍 Senelerdir katıldığım bu çekilişlerden belki bu sefer bana çıkar 😎

    YanıtlaSil
  23. Bu güzel kolye bana gelmek istiyor bence ����

    YanıtlaSil
  24. Merhaba bende katılıyorum.
    Sultan mercan

    YanıtlaSil
  25. Işınlanarak geldik :)
    Çok teşekkür ederiz.
    Umarım oğluşumun şansına bu harika tasarım benim olur...
    Bu vesile ile tüm emekçi kadınlarımızın dünya emekçi kadınlar gününü kutlarım. Kadınlar gününde sorunlarımızın değil iyiliklerin ve güzelliklerin konuşulduğu günler görmeyi diliyorum.
    Burcu Göze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir temenni! Ben de sonuna kadar katılıyorum! Çok teşekkürler!

      Sil
    2. Diğer yorum geldi mi emin olamadim. Berna Sağun. Sevgiler

      Sil
    3. Canım doğru diyorsun bir önceki yorumun gelmemiş bana :(

      Sil
  26. blloğunuz harika gerçekten severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Rica etsem isminizi de yazabilir misiniz?

      Sil
  27. Eller yukarı! Ka tıl dımmm!!!
    ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'ciğim "ailecek" senin hesap adın olarak geçiyordu di mi? İsimleri ekliyorum da emin olmak istedim canım :)

      Sil
  28. 8 Mart in esimle benim icin ayri bir onemi vardir. 1996 yilinda Kibristan Istanbula donerken kacirilan ucakta olma sansini yakalamistik :)) O yuzden bu ilk katildigim cekiliste cok bir sansli olacagimi sanmiyorum ama deneyelim bakalim :)) Belki yoldaki oglusum benim sansimi dondurmustur ;)
    Olcay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben emailimi yazmamisim :)) bizdenesintiler@gmail.com

      Sil
  29. Merhaba , Facebook da beğendim :) inşallah şanslı kişi ben olurum :) sevgiler ... nesrincivan_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Katıldım canım
    seher_uu@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel görünüyorlar. Emeğinize sağlık. İrem kırıcı

    YanıtlaSil
  32. begendim bende buradayım :)

    YanıtlaSil
  33. Bilgen Akgüngör bilgenil@gmail.com teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  34. Esinin ellerine sağlık pek şeker görünüyor ,neden şansımı denemeyeyim ;)

    YanıtlaSil
  35. Ben de varım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişe sizi de dahil edebilmem için isim (veya blog isminizi) belirtmeniz gerekiyor, teşekkürler...

      Sil
  36. Bir defa oldu yine neden olmasın:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. facebookta Kerime Altınoluk Günaydın adıyla beğenmiştim geçen yıl.
    Kerime Günaydın tatlibelaela5238@gmail.com
    şu an hassas bir dönemdeyim evrene mesaj gönderdim benim olcak :D :D

    YanıtlaSil
  38. şengül7/3/16 10:57

    bende katılmak istiyorum
    sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  39. Çok begendimm belki bana gelir o güzel kolye ☺

    YanıtlaSil
  40. Çok beğendim, Umarım bu güzel kolye benim olur :)

    YanıtlaSil
  41. oya yıldırım7/3/16 19:01

    Ben de talibim o güzel kolyeye.Bu güzel çekiliş için teşekkürler oya yıldırım

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...