06 Mart 2016

Kibritçi Kız

Dün tatlı arkadaşım Esin'ciğimin davetiyle Zorlu'daki Kibritçi Kız çocuk müzikalini izledik. Aslında hikaye orjinalinde hüzünlü bir şekilde bitiyor ama müzikalde değişiklik yapılarak (ki ben böyle olmasına çok sevindim!) mutlu bir finalle son buluyor. 1 saat 45 dakika süren müzikal Mayıs sonuna kadar ücretsiz olarak sahnelenecekmiş.
Sahne & dekoru, kostümleri ve müzikleriyle biz izlerken çok keyif aldık. Finalinde Nil ve Duru dayanamayıp yerlerinden kalktılar ve dans bile ettiler, çok tatlılardı :) Çocuğunuz çok küçük değilse (ara verilse bile bu kadar uzun süren oyunlarda çocukların dikkati dağılabiliyor) kesinlikle tavsiye ederim...
Bu karışık renkli deri ceketimi de çok severek giyiyorum, içinde beyaz, nar çiçeği, lacivert, kahve renkleri olduğu için hemen hemen her şeyle uydurabiliyorum :) Dün de matruşkalı İrlan Takı kolyemle kombinledim. Bu arada İrlan Takı sponsorluğundaki çekilişimiz hala devam ediyor, bir alt posta geçerek katılabilirsiniz ;)
Hepinize mutlu bir pazar günü dilerim!
Deri mont: Shein
Bluz: Shein
Jean: Mango
Kolye: İrlan Takı
Çanta: Sisley
Botlar: Bershka

2 yorum:

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...