03 Nisan 2016

Aşkla Yapıyoruz Tasarım Festivali'nden Kareler

Bildiğiniz gibi Şubat ayında sevgililer gününe özel olarak Brunelle Saint Joseph'liler Derneği'nde düzenlenen Aşkla Yapıyoruz Tasarım Etkinliği'nde ben de Noni's Store olarak yer aldım... Katılımcıların yoğunluğu ve tasarımlarımıza gösterilen ilgi bakımından çok keyif aldığımız bir etkinlik oldu, bu bakımdan Kolektif Karma'ya destekleri için gerçekten çok teşekkür ediyorum. Bu keyifli güne ait kareleri ve birbirinden güzel tasarımları sizlerle hala paylaşmamış olduğumu farkettim... Hemen bunu telafi ediyor ve sizleri çektiğim fotoğraflarla o güne geri götürüyorum, tabii ilk olarak kendi yaptığım takılardan başlayarak ;)
Olmazsa olmazlarım; uyuyan & uyanık kızlarım :) 
Bir klasik haline gelen cam yüzüklerim...
Cam kolyelerim ve küpelerim...
Kızlarımdan ve minik bir bebişten oluşan yüzük ve kolyelerim...
Canım annemin yapraklar, dallar, meşe palamutları, deniz taşları kullanarak hazırladığı Çılgın Mevdoş Geri Dönüşüm Tasarımları...
Canım teyzem Sevdiye Girgin'in yaptığı birbirinden güzel çiniler...
Misscat Design'ın harika el yapımı kanaviçeleri...
Çizgili kırmızı kalp artık benim ;)
Rengim Style'ın miyuki takıları... Soldaki matruşkayı ben kaptım ;)
Atölye Kibele 
Lodos Design by Özden Bulut 
Binobi Design by Binnur Tanfer 
Umarım sizler de bu gezintiden keyif almışsınızdır.
Hepinize mutlu bir pazar günü dilerim...

4 yorum:

  1. Nekadar yaratici ve marifetlisin sen Nonim, takilar, süsler, pastalar falan...:) Ellerine saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, elimden geldiğince kendi çapımda birşeyler üretmeye çalışıyorum :)

      Sil
  2. Bayılıyorum el emeği olan şeylere...

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem kareler varmış gerçekten bayıldım, emeği geçen herkesin emeklerine sağlık, sizin çalışmalarınızda çok orjinal ve güzeller, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...