04 Nisan 2016

Bir Örnek

Aslına bakacak olursanız desenli çoraplar konusunda hiç de iddialı değilimdir, her zaman düz renkleri tercih ederim ama bu sefer kızımla bir örnek giyinmenin motivasyonuyla ve pek tabii onun tatlılığından da güç alarak böyle bir çılgınlık yaptım diyebilirim ;)
Bakış, duruş çok ciddi, taaa ki aşağıya inene kadar kihh kihhh :) Bu arada beklediğim sweatshirt'üm geldi ve tam istediğim gibi çıktı, zaten şifon detaylı kazakları, bluzleri her zaman çok sevmişimdir...
Deri şortlarımız ve tavşanlı çoraplarımızla o günkü enerjimiz gerçekten görülmeye değerdi doğrusu ;) Aslında Nil'le giyim tarzlarımız çok farklı, o daha çok tayt ve eşofman kızı, spor giyinmeyi seviyor, her zaman rahat hareket etmek istiyor, kot veya kadife pantalon bile giydiremiyorum, batıyormuş bacaklarına, çok rahatsız ediyormuş :) Giyim zevklerimiz farklı olsa da ara sıra böyle uyumlu giyinmemize bayılıyorum ben! Ama anne kız kombinler açısından mağazaları pek yetersiz buluyorum, karşıma hiç yaratıcı parçalar çıkmıyor. Genelde doğum günü tütüleri oluyor (biz de burada giymiştik kızımla) ama onlar da her zaman giyilmiyor. Ben daha günlük, mesela bir örnek t-shirt'ler veya günlük elbiseler giymek istiyorum, var mı böyle bildiğiniz mağazalar? Varsa tavsiyelerinizi bekliyor, hepinize güzel bir hafta diliyorum!
Sweatshirt: Shein
Deri şort: Mango
Çanta: Mudo
Gözlük: Six
Çorap: Penti

6 yorum:

  1. Çok şekersiniz;) ben de bayıldım anne kız kombininize, miniklerin tayt sevgisini ben de çok fazla duyar oldum pekçok kişiden;) minik canların fazlasıyla hassaslar bu konuda demek:)), sevglier.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,çoraplarınıza bayıldım.Çok şirin olmuşsunuz.Bir ara journey mağazasında bir örnek elbise,tshirt,mont vardı hala var mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. hayat ve kurabiyesi4/4/16 10:55

    Kız annesi olarak çok çok begendim.. Malesef özel dikimler hariç elle bulunur magaza göremedim.
    Koton bazen anne kız ürünler getiriyor ama yakalayabilirsek..

    bizimkide kilotlu çorap tayt, dar kesim kot vs. giymiyor.. Eşofman ve erkek kesim pantolonlar tercihi.

    Sevgiler Nonim. maşallah size.

    YanıtlaSil
  4. Yaaaa coook seker olmussunuz siz anne kiz yine!:) Kocaman bir maasallah!

    YanıtlaSil
  5. Cok sekersiniiizzzzzzzz :) opuyorum cok!

    YanıtlaSil
  6. Bir ara Journey de vardı anne kız aynı elbiseler ...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...