02 Nisan 2016

DekoBlogosfer

Blogumda yer vermek istediğim o kadar çok paylaşım ve çektiğim o kadar çok fotoğraf oluyor ki ama ne yazık ki bunları yetiştirme konusunda pek başarılı olamıyorum... Evet kabul ediyorum; organize olma ve zamanı yönetme konusunda hala daha öğreneceğim şeyler var :( Bugünkü paylaşımım aslında aylar öncesinde gerçekleşen bir etkinliğe dair... Çektiğim fotoğrafların sadece kendi arşivimde kalmasına gönlüm razı olmadı, henüz daha bahara girmemişken blogumda tatlı bir kış esintisi olsun istedim...
Aralık ayında DekoBlogosfer ekibinin davetiyle All Happy Days'de yer alan Yeni Yıl Partisi'ne katıldım. All Happy Days'in Bağdat Caddesi'ndeki mağazasını çok seviyordum, orada yediğim profiterolün tadı hala damağımdadır, kapanınca çok üzülmüştüm doğrusu... All Happy Days'in Levent Nisbetiye On'daki şubesine ilk defa bu parti nedeniyle adım atmış oldum. Ve içeri girer girmez gerçekten kendimi Alice Harikalar Diyarı'nda gibi hissettim! Bu kadar güzel yeni yıl süslerini bir arada (yurt dışındakileri saymazsak) sanırım başka yerde görmedim... Bundan sonra yılbaşı süslerimi artık nereden alacağımı gayet iyi biliyorum ;)
Birbirinden tatlı 6 dekor bloggerından (Whitecountryhouse, Decoridea, Dekorolog, Dekoblog, Katia Home Deco, Usta Giremez) oluşan DekoBlogosfer ekibi All Happy Days'in birçok objesini kullanarak hazırladıkları farklı temalardaki yeni yıl köşelerini Aralık ayı boyunca All Happy Days'in Levent'teki şubesinde ziyaretçilere sundular. Whitecountryhouse'un romantik pembe köşesi ve Decoridea'nın hazırladığı Venedik temalı yılbaşı sofrası en beğendiğim köşelerden oldu. Hepsinin emeklerine sağlık...
DekoBlogosfer ekibine nazik daveti, All Happy Days'e sıcak evsahipliği için çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...