26 Nisan 2016

Kaktüs


Bu aralar kaktüslü şeylere takıldım, baktığım her şeyde bir kaktüs detayı arıyorum! Mesela kaktüslü takılar bulamayınca oturdum bu kolye ve broşları yaptım. Geçtiğimiz hafta yapılan Karınca Tasarım pazarından kendime bu fincandaki kaktüsü aldım. Mango'daki kaktüslü clutch'ın stoklarda kalmadığını görünce yıkıldım. Kaktüslü hikayelerim böyle uzayıp gidebilir anlayacağınız ;) Bunlar da Romwe'de gördüğüm kaktüs detaylı kıyafetler, sanırım kaktüsü bu kadar seven bir tek ben değilim, ne dersiniz?

4 yorum:

  1. Ay gömlek şahaneymiş, çok sevimli bir detay bana göre de kaktüs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de çok sevimli buluyorum, bir de algıda seçicilik midir nedir bu sezon hep karşıma kaktüslü şeyler çıkıyor, Stradivarius'ta da gördüm kaktüslü t-shirtler :)

      Sil
  2. Bardak ve içindeki nerden acaba bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kaktüsümü o şekilde Karaköy'deki Karınca Tasarım pazarından Bişeyler Tasarım'ın standından almıştım, içinde bisikletiyle birlikte satılıyordu :) Instagram adresleri: https://www.instagram.com/biseylertasarim/ orada diğer modelleri de görebilirsiniz :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...