09 Mayıs 2016

Cazimi

Günaydın! Astroloji ile ne kadar ilgilisiniz bilmiyorum ama bugün yüzyılımızın en önemli olaylarından biri gerçekleşecekmiş. Merkür; Dünya ile Güneş'in arasından geçiş yapacak ve Güneş'in tam kalbine oturacakmış. "Cazimi" denilen bu nadir olay bir yüzyıl içinde sadece 13 defa meydana geliyormuş. Merkür'ün Güneş'in kalbinde olması, evrenle olan iletişim bağının eksiksiz, tam bir şekilde gerçekleşeceğini gösterdiği için bugün özellikle saat 17:12'den itibaren dilek ve düşüncelerimize dikkat etmemiz gerekiyormuş. O zaman iyi şeyler düşünelim, iyi olsun her şey diyor güzel bir hafta diliyorum hepimize!



Elbise: Shein
Çanta: Shein
Ayakkabı: Zara
Şapka: Benetton

8 yorum:

  1. Çok teşekkürler bizi de haberdar ettiğiniz için :) Dilekler, dualar kabul olsun inşallah,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, tüm dilek ve dualarımız kabul olsun inşallah!

      Sil
  2. hayat ve kurabiyesi9/5/16 11:16

    bilmiyordum Nonim.. saatimi kurdum evrene mesajlarımı sıraladım.

    sanada iyi haftalar olsun.. Dileklerimiz kabul olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım tüm dileklerimiz gerçek olsun inşallah!

      Sil
  3. Çok cicisin çok fıstikosun, saçların yeni hali de mikemmel olmuş sibelll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, kocaman öpüyorum!

      Sil
  4. Shein'in elbisesini websitesindeki mankenden cok daha guzel tasiyorsunuz maasallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim guzel yorumunuz için :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...