13 Mayıs 2016

Haşır Neşir

Maviye karşı düşüncelerimi burada dile getirmiştim... Bu renkle haşır neşir olma durumum aynı hızla devam ediyor ve sanırım bu renge gözüm git gide daha çok alışıyor!
Saçlarım son zamanlarda hiç şekle girmiyordu, biraz daha kestirdim ve daha açtırdım. Tam içime sindi diyordum ki prensim (koyu rengi bana daha çok yakıştırıyormuş!) ve küçük prensesimin (bu sarı siyahmış, güzel değilmiş, o kırmızı istiyormuş!) yorumlarıyla yıkıldım doğrusu! Neyse bir süre daha böyle kullanıp sonra koyulaştıracağım anlaşılan :(
Bu arada hazır doğum günüm yaklaşıyorken ben de bir blog okuyucumu ufak bir hediye ile mutlu etmek istiyorum, ne olduğunu bir sonraki postta açıklayacağım, birazcık merakta bırakıyım sizleri ;)
Elbise: Shein
Ayakkabı: Shein
Çanta: Zara
Yüzük: Sibirya'dan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...