16 Mayıs 2016

İyi ki Doğdum Çekilişi :)

İyi ki doğdummmmm! Eveeet bugün benim doğum günüm, 39 yaşıma basıyorum, 40'a şunun şurasında sadece bir seneciğim kaldı o yüzden bu yaşımla birlikte 30'larıma noktayı koyuyorum hee hee :) Ama hiç canımı sıkmıyorum, çünkü ben her yaşın hakkını verdiğime inanıyorum, 40'lı yaşlar da kabulüm ve ben bu yaşlarımın da tadını doya doya, olması gerektiği gibi çıkartacağıma eminim, yeter ki içimdeki çocuk hep aynı kalsın ve minik sarı papatyam Nil'ime eşlik edebilsin, sanırım yeni yaşımdan tek dileğim bu olacak, gayet makul ve yerinde bir dilek öyle di mi ;) 
Hepiniz benimle hemfikirseniz o zaman doğum günü hediyeme geçebilirim :) Hediye almak kadar vermeyi ve birini koşulsuz mutlu etmeyi çok sevdiğim için bu doğum günümde neredeyse 10 yıldan beri yanımda olan, beni takip eden tatlı blog takipçilerimden birine şunları hediye edeceğim:

20 tane flamingolu kurabiye,
Mango'dan flamingolu hasır clutch,
Stradivarius'tan içinde flamingonun da olduğu 6'lı yaka iğnesi
Siz de 39 yaş kutlamama dahil olmak ve çekilişe katılmak istiyorsanız o zaman benim ne kadar güzel, ne kadar muhteşem biri olduğumu lütfen yorumlarınızda büyük harflerle belirtiniz hahahahha rüşvet karşılığı itinayla iltifat alınır :D Tabii ki de bunlara hiç gerek yok, içinizden geleni yazmakta özgürsünüz ama bıraktığınız yorumda isminizi belirtmeyi unutmayın  lütfen ;) Çekilişi sadece blog üzerinden yapıyorum, facebook veya instagram üzerinden yorumları ne yazık ki dahil edemeyeceğim. Kazanan kişiyi haftaya bugün açıklayacağım ve hediyesini o hafta içinde kargoya vereceğim. O zaman mumlarımı üflemeye başlayabilirim, haftaya kadar anca sönerler heralde kihh kihhh :)

93 yorum:

  1. Çok hoşsunuz gerçekten, yazınızı gülümseyerek okudum. Yaş dediğiniz rakamlardan ibaret zaten, öyle değil mi? Klişe olsa da insan hissettiği yaştadır :) Yeni yaşınızda önce sağlık, sonra da sevdiklerinizle mutlu anlar diliyorum. Esra

    YanıtlaSil
  2. Şirin birisiniz. Saygılı ve düzgün olduğunuzu düşünüyorum.

    Gizem ÖZKAN

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğdun kendi güzel yüreği güzel Noni!.
    Demiştim seninle buluşmak istiyorum diye.
    şansımı denemek istiyorum yine :)
    39 demesen, seni 20 zannederim :D
    öpüldün :*

    YanıtlaSil
  4. Seni yıllardır severek takip ediyorum. Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  5. Ailenizle ve sevdiklerinizle nice mutlu yaşlara

    YanıtlaSil
  6. HayatveKurabiyesi16/5/16 09:55

    Gönlünün güzelliği yüzüne vuran canim arkadaşım.. Iyiki doğdun iyiki tanimisim seni ve güzel aileni.. Yeni yaşın tum dileklerini gerçekleştirsin.. Hediyeler cok guzel :)

    YanıtlaSil
  7. doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle beraber mutlu yıllar dilerim :) hülya sen

    YanıtlaSil
  8. Doğum günü çocukları hediye almaya alışıktır, vermeye değil. Amaaaa bu kişi Noni olunca iş değişiyor tabii ki. Noni, zevkli, ince, hassas ve düşünceli bir kadın. Ve elbette güzel, muzip ve hayat dolu... Hep böyle kal; 39, 40, 50 fark etmez. Nil'le, Prensinle, ailenle, sevdiklerinle... Nice mutlu yaşlar... PELİN/ İzmir

    YanıtlaSil
  9. mutlu yıllar noooniiiii :) nice mutlu aileli yaşlar dilerim sana :))

    YanıtlaSil
  10. İyi ki doğmuşsunuz :) dünyanın sizin gibi iyi kalpli insanlara ihtiyacı var nice güzel yıllarınız olsun
    Ayşenur Gündoğan

    YanıtlaSil
  11. her sabah muhakkak blogdayım sevgili Noni.
    içim açılıyor, biraz neşe geliyor üzerime yazdıklarınızı, yaptıklarınızı görünce,
    güzel şeyleri paylaşarak hiç görmediğiniz kişileri etkiliyorsunuz,
    her şey gönlünüzce olsun, nice nice yaşlar alın sevdiklerinizle...
    tabi ki çekilişe de katılmak isterim:)
    Güliz

    YanıtlaSil
  12. Canım benim; senin ne kadar muhteşem olduğunu söylemek için benim rüşvete ihtiyacım yok, zaten bu benim şahsi düşüncem biliyorsun:)) Ama en az senin kadar muhteşem olan kurabiyelerini kazanmak için doğumgününü bir de buradan kutlamak istedim. İyi ki doğdun canım Sibel'ciğim; iyi ki Noni oldun ve bu bloğu açtın. Seni tanıdığım için ve arkadaşın olma şansım olduğu için çok mutluyum. Mutlu yaşlar canım; yakışıklı prensin ve tatlı Niloşumuzla :) Mucks.. Esin İrlan

    YanıtlaSil
  13. Nonicim doğum günün kutlu olsun, sana harika bir 39 yaş ve ötesi diliyorum. Sevgiler, Bilgen

    YanıtlaSil
  14. Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu yıllara
    Pervin Eren

    YanıtlaSil
  15. Ay ne kadar ince bir düşünce. Doğum gününde hediye almak yerine vermek :) Doğum günün kutlu olsun Nonim.Ailenle ve özellikle de kıvırcık harikası Nil ile her gününüz diğerinden güzel geçsin. Sevgilerimle. Dilek-bugdaytanesi

    YanıtlaSil
  16. Mutlu yıllarrr :) Hediyeler harika, sadece kutlama yapacaktım ama :)))
    Ebru

    YanıtlaSil
  17. Sarı şekeriniz ,ve guzel ailenizle birlikte harika bir yıl sizinle olsun:))

    İzmir'den sevgilerle,İlknur.


    YanıtlaSil
  18. Ailenle ve tüm sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara canım. Doğum günün kutlu olsun.Esra Kuzucu

    YanıtlaSil
  19. Noni Hanım:) 32 yaşındayım ama 39 yaşıma geldiğimde bende sizin gibi güzel, enerjik ve bu kadar tatlı olabilirsem ne mutlu bana... Ailenizle, Nil'inizle sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar diliyorum. Elleriniz birbirinizden hiç ayrılmasın inşallah. Burcu :)

    YanıtlaSil
  20. gülen yüzünüz solmasın
    sevdiklerinizle nice yıllara

    YanıtlaSil
  21. Yaşınız kaç olursa olsun enerjiniz hiç bitmesin. Bir yaştan sonra insan rakamların o kadar da önemli olmadığını farkediyor. 40 yaşındayım ama 30'umdan daha gencim. İşin sırrı üretmekte sanırım ama zaten siz bunu aile olarak çoktan çözmüşsünüz. Çılgın mevdoş, decaflatte ve noni hepinizi ilgiyle takip ediyorum. İyiki doğmuşsun Nonim. Nice mutlu yaşlara..Sevgilerimle,

    Eylülduru

    YanıtlaSil
  22. Doğum gününüz kutlu olsun. Hakikaten ben de yaşınızı söylemeseniz 25'e girdiniz zannederdim. Nice güzel sağlıklı yaşlara.
    istanbulhanimefendisi34@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Noni her yaşta güzel olacağına eminim yeterki sağlıklı ve mutlu ol.
    Yeni yaşın kutlu olsun nice güzel yaşlara. :)
    Sevgiler...
    Emine Kılıç

    YanıtlaSil
  24. seni çoookk uzun zamandır takip ediyorum..samimi içten olduğun için yazmaya devam ettikçe de takip edeceğim..Yeni yaşın yeni güzellikler getirsin Nonim

    YanıtlaSil
  25. çok uzun zamandan beri takip ediyorum seni, hep böyle gülen yüzünle prensinle prensesinle mutlu huzurlu sağlıklı yılların olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  26. Noni doğum günün kutlu olsun inşallah 89 yaşında da hala yazmaya devam ediyor olursun bizde okuruz :))) sevdiklerinle birlikte mutlu, huzurlu, neşeli, bol kahkahalı sağlıklı nice yaşlara.
    Gamze D.

    YanıtlaSil
  27. Nonicim doğumgünün kutlu olsun kuzunla ve eşinle musmutlu yılların olsun, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  28. nice güzel yaşlara Nil'inle

    YanıtlaSil
  29. nice güzel senelere noni:)

    YanıtlaSil
  30. Nice mutlu, saglikli yaslara :) Nil'iniz ve tum sevdiklerinizle mutlu bir yas dilegiyle...Sevgiler

    YanıtlaSil
  31. Sizi takip ettigimde bekardiniz sonra evlendiniz moskovaya gittiniz somra nil dogdu o sira ben hamileydim falan ne cok sey yasanmis allah size ailenizle guzel bir omur versin insallah
    Sirin Can

    YanıtlaSil
  32. senelerdir takip ederim..zeraretiniz nesenix hep ayni maşallah :) yeni yasiniz size yeni guzellikler bana da bu cicileri getirsin emi :) bekliyorum sizi bana dogru gelin:) sevgiler merve k.

    YanıtlaSil
  33. çok mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  34. Maşallah cok tatlisiniz iyiki dogdunuz filamingo lari cok severim ben o yüzden katilmak.istedim bana gelirler inşallah sevgiler �� ilknur öztürk

    YanıtlaSil
  35. Mutlu yıllarıniz olsun saglikla. Özlem

    YanıtlaSil
  36. Nice mutlu yaslara. Kizinizla ve ailenizle😙😘

    YanıtlaSil
  37. Doğum gününüz kutlu olsun😊
    Sevdiklerinizle birlikte neşe dolu, huzurlu,sağlıklı günleriniz olsun.
    Blogunuz çok güzel severek takip ediyorum ayrıca hediye almak kadar hediye vermek de insanı çok mutlu edermiş🙈
    Not: flamingoya anadoluda allı turna denirmiş ben de allı turnam türküsünü çok severim benden size gelsin🎶🎶
    Sevgiler,Elif...

    YanıtlaSil
  38. Sevgili Sibel doğumgünün kutlu olsun, yaratıcı sevgi dolu bir yıl olsun.... bugün bizim de yıldönümümüz bundan sonra doğumgününü hiç unutmam 😘

    YanıtlaSil
  39. Iyi ki dogdun canim..Sen hep zarif ve cok özelsin benim için..Dusledigin herşey gercek olsun..Mutlu bi hayat dilegiyle.... Sezin

    YanıtlaSil
  40. nice sağlıklı mutlu yaşlara olsun sevdiklerinizle inşallahh. yasemin k

    YanıtlaSil
  41. Mutlu yaslarınız olsun hep güzellikle hatırlayacağınız ���� Pinar ��

    YanıtlaSil
  42. Sevdiklerinle nice mutlu saglikli senelere...

    Ozlem Gurbuz

    YanıtlaSil
  43. Nice mutlu yıllar dilerim🎁
    Ayrıca harikasınız😉😉😉

    YanıtlaSil
  44. Nonicim sibelcim tekrardan iyiki doğdun 😻😻😻😻😻 (sakine )

    YanıtlaSil
  45. Allah daha nice uzun seneler nasip eder inşallah sevdiklerinizle beraber.

    Nur...

    YanıtlaSil
  46. Mutlu yıllar nice güzel yaşlara ailenizle

    YanıtlaSil
  47. Yoruma adımı yazmadım mine

    YanıtlaSil
  48. Happy birthday. 😉

    YanıtlaSil
  49. Sibel'cim dogum günün kutlu olsun canim, herzaman gülsün o güzel yüzün insallah. Cok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  50. dogum gunun kutlu olsun canim. nice mutlu senelere

    YanıtlaSil
  51. Sağlıklı, huzurlu, neşeli nice güzel yaşların olsun Noni:) İyi ki doğmuşsun:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  52. Sevgili Noniiiii :)
    kıvrım kıvrım saçların, rengarenk kişiliğinle özendiğim bir kadınsın. 77 li bir kadın olarak aynı senin gibi düşünüyorum. Yaş değil yaşanmışlıklar umutlar ve hissiyat önemli.. bazen sen de 15 lik gibisin bazen de olgun bir hanımefendi gibi.. BU tarafını seviyorum zaten ve o yüzden takip ediyorum.. Papatyan ve sevdiklerinle çok çok mutlu günlerin yaşların olsun diliyorum ki..
    Sana hediye alınması gerekirken blog takipçilerine hediye vermek istemen de çok tatlı.. teşekkür ederim kendi adıma...
    sevgiler
    Aslı Güzel Yıldız / loveandsmile

    YanıtlaSil
  53. Yeni yaşınız huzur,saglık ve mutluluk getirsin sevgiler...

    YanıtlaSil
  54. Yuppieee nihayet blog açıldı :) 20 mayısda benim doğum günüm :) Yaşasın Boğa olmak ,yaşasın Boğa kadınları :))) Doğum günümüz kutlu olsun o halde :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  55. Maşallah diyorum çok genç görünüyorsunuz:)Kaç yıldır takip ediyorum sizi ama farkında değilim yaşınızın eheheh:) 39 görünce çok şaşırdım. İçinizdeki çocuk hiç büyümesin... Nice yıllara... Ahsen
    p.s. gönderdiğiniz matruşkalı kolye ve yüzüğe herkes bayılıyor. Çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  56. nonim zaman sana hiç uğramıyor zaten. :) yeni yaşın tüm güzellikleri sana getirsin. doğum günün kutlu olsun. mehtapAnk

    YanıtlaSil
  57. Nonicim iyi ki doğmuşsun, iyi ki senin gibi güzel bir insanı tanımışım, daha nice nice yaşların olsun sağlıkla ve sevdiklerinle birlikte, yaşını yazmışsın ama hala 20'lik gibisin maşallah, hayatından güzellikler ve mutluluklar eksik olmasın çok çok öpüyorum seni, iyiki doğdun :)

    YanıtlaSil
  58. Allah sevdiklerinizle beraber hayırlı, mutlu, sağlıklı ömür versin. Yüzüncü doğum gününüzü de ailenizle, torunlarınızla ve içinizdeki çocukla kutlarsınız inşallah.
    Memnune

    YanıtlaSil
  59. nice saglıklı mutlu yaslar, ailenizle, sevdiklerinizle ve sarı papatyanızla birlikte, sevgiler burcin

    YanıtlaSil
  60. İlk takip ettiğim bloglardansın sen, o cam yüzüklerine ne hasta olurdum yaaa. Küçüktüm o zaman tabi ben :D Ben de büyüdüm. Büyürken hala seni takip ediyorum. Hala aynı şirinliktesin :) İyi ki doğmuşsun nice senelereeeeeeeeeeeee :) Blogu hiç bırakma hiç!
    Büşra Kaya

    YanıtlaSil
  61. Senelerdir keyifle takip ettiğim guzel kadın. Hatta sanırım takip etmeye devam ettiğim tek blogun sahibesi. Nice guzel yaslara, saglikla ve her gecen gün genclesmeye devam ederek. Berna Sagun

    YanıtlaSil
  62. Doğum günün kutlu olsun güzel Nil'in güzel annesi :)
    size kızınız ve prensinizle ömür boyu mutluluklar diliyorum flamingoları çoook seven biri olarak :)

    YanıtlaSil
  63. İçinizdeki çocuğun şartlar ne olursa olsun her zaman ve her durumda sizinle kalması dileğiyle nice mutlu yıllar :)
    Sevgiler :)
    Nilay

    YanıtlaSil
  64. son trend olan bir deyimle; "bu samimiyet, bu sempatiklik kalp ben :)"

    mutlu yıllar noni :)

    YanıtlaSil
  65. Mutlu yaşlar nonicim. Hayata hep boyle positif bakabilmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
  66. Sevgili Noni,
    Sanal dünyada da olsa sizi tanıyor olmak güzel. Doğum gününüz kutlu mutlu olsun, Allah daha nice doğum günleri kutlamayı göstersin :)
    Aynur

    YanıtlaSil
  67. Merhaba nonim.Yıllaaaardır takip ederim seni ve zevkle okurum.Gülen yüzün kadar güzel geçsin yeni yaşında bütün ömründe.

    YanıtlaSil
  68. Noni ciğim . İyi ki doğmuşsun.

    Bu arada yazmak isteyip daha önce yazamadığım . Saçlarını artık uzatmıyorsun. çok beğendim. sanıyorum vigo da kullanıyorsun.
    Benim saçlarım şu an senin saçlarından 10 cm daha kısa. biraz daha uzarsa doğal dalgalı kullanmayı düşünüyorum. saç rengini de sevdim. uçlarını açmışsın.
    Bir de ben de 39 oldum 25 Mart ta.
    Kendine iyi bak . Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  69. Dogum gununuz kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  70. Doğumgünün kutlu olsum nonii, sevdiklerinle birlikte sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  71. hep böyle sıcacık paylaşımlar yapacağınız nice nice yıllara :))) sevgiler,aysun. ♥

    YanıtlaSil
  72. Tatlı kızınızla (maşallah), eşinizle, ailenizle, tüm sevdiklerinizle ve blog maceranızı bırakmamanız ümidiyle nice mutlu yıllar diliyorum.
    Nazlıcan Çayır - nazlican.cayir@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. nonnişim nasıl 39 maşallah senelerdir takip ederim seni ben hep seni çok küçük sanıyordum . teee rusyaya gittiğinde miso harici diğer minnoşlarına yuva aradığını hatırladım. kuzuna hamile olduğun zaman vaybee kaç sene olmuş yeni yaşın gönlündeki tüm güzellikleri getirsin
    sevgiler
    yıldız
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. kızınızla birlikte nice güzel yaşlarınız olsun. pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada mailim pinar84_84@hotmail.com

      Sil
  75. heryaşın ayrı bir güzelliği varmış mühim olanı hissettiğiniz 20 li yaşlarınız :) enerjiniz hiç bitmesin inşallah.. sevgiler demet

    YanıtlaSil
  76. NE KADAR DA TATL... :D :D şaka bi yana yazınızın içtenliği okuyana geçiyor, yaşlanmak(!) bu ise ne mutlu size darısı bize ^_^ (tuğçe)

    YanıtlaSil
  77. bayıldım bu hediyeye...
    :)

    YanıtlaSil
  78. Sevdiklerinizle birlikte nice mutlu yillar dilerim
    Selin C.

    YanıtlaSil
  79. doğum gününüz kutlu olsun. sevdiklerinizle birlikte nice mutlu yıllar dilerim.
    Perihan

    YanıtlaSil
  80. Sağlıklı,mutlu,huzurlu,sevdiklerinizle birlikte olduğunuz çok çok doğum günleri kutlamanız dileğimle,sizi öpüyorum Sibel hanım.😘🌹💐

    YanıtlaSil
  81. yeni keşfettim blogunuzu, sizde yazılarınız da çok hoş, mutlu yıllar❤

    YanıtlaSil
  82. 23 yaş doğum günümde benim olmalı :) Nice güzel seneleree, Deniz Evin İrdem

    YanıtlaSil
  83. Yeni yasiniz kutlu olsun..Inanin 40 olmadan once insana dehset bir seymis gibi geliyor ama o esigi gecince bakiyorsunuz kalp hala 20 lerde 😄😄Saglikla,keyifle,kizinizla,ailenizle gececek nice nice yillar diliyorum size..Eger sansli olup cekilisi kazanirsam, hediyelerinizi yillarca bebek hasreti cekip 8 ay once 40 yasinda ikizlerini kucagina alan kizkardesime hediye edecegim ben de..Sevgiler.Melis Colak

    YanıtlaSil
  84. Merhaba, yeni yasiniz kutlu olsun. Onemli olan gecen yillar degil, kazanilan dostluklar, edinilen deneyimlerle ne kadar kendimizi gelistirdigimiz ve baskalarinin hayatlarina ne kattigimiz. :) Gerisi hikaye kaliyor. Nice guzel yaslar diliyorum! Ben de bana cikarsa teyzeme hediye edecegim, flamingolari cok seviyor, ben ölünce filamingo görürseniz beni hatirlayin diyecek kadar. Sizi uzun zamandir takip ediyorum ve yasam enerjinizin hep boyle yuksek olmasini diliyorum. :) Sevgiler! Ayse Zeybel Pekoz

    YanıtlaSil
  85. Nice güzel yaşlara ne kadar çok zaman varmış gibi görünen yaşlar geldi çattı kapımza😀 Kuzucuğunlaeşinle ve sevdiklerinle dolu dolu yaşanan yıllar dilerim...
    Bu arada flamingolara da bayılırım 😉
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  86. Eğer peynir ya da şarap değilsek 'yaş' dediğimiz şeyin bir önemi yoktur.. ;) Mutlu yaşlar..;)))

    YanıtlaSil
  87. Nice nice yillariniz olsun, flamingolar hepimize sans getirsin :)

    YanıtlaSil
  88. Mutlu yaşlar Noniii nice nice mutlu yaşların olsun :) ay kimseye de deme 39 diye inanamazlar benim gibi. hala seni tanıdığım 29 yaşındasın bence. öperim sevgiyle... çiğdem uran

    YanıtlaSil
  89. Nice güzel yaşlarınız olsun Nil kuzusuyla ve tüm sevdiklerinizle. Kaç yıldır takip ettiğimi hatırlamıyorum, ama 40'ı okuyunca ya Noni o kadar oldu mu? Diye kendimce şaşırdım :) maşallah görünen yaş 20lerin sonu❤️ :):)

    YanıtlaSil
  90. Sesini bile duymadan, yazdıklarınla içtenliğini hissettiğim, güzel insan...
    Sağlıkla, mutlulukla ve sevdiklerinle geçireceğin nice mutlu yaşların olsun inşallah 💕🎈🎂

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...