13 Mayıs 2016

Karaköy Karınca Tasarım Pazarı

Karaköy'de Karınca Cafe'nin bulunduğu Karınca Sokak'ta her pazar saat 11.00'den itibaren Tasarım Pazarı düzenleniyor. Ben de bu pazar (15 Mayıs'ta) Noni's Store olarak oradayım, broşlarım, cam yüzük ve kolyelerim, fimolarım yine sevenleriyle buluşacak :) Gelemeyecek olanlar için de geçtiğimiz ay düzenlenen tasarım pazarından fotoğraflara yer veriyorum blogumda... Ben o gün annemle birlikte ılık bir pazar gününde vapur keyfi yaparak Karaköy'e geçip, canım arkadaşım Esin'in İrlan Takı standını ziyaret etmiştim. O gün çektiğim kareleri yayınlıyor, şimdiden güzel bir hafta sonu diliyorum...
Karınca Sokak'a varınca tabii ki ilk olarak canım arkadaşımın standını ziyaret ettim. Sanırım İrlan Takı'nın bütün takılarını ellemiş olabilirim :) Arkadaşımın özellikle kağıttan yaptığı bu takılara bayıldım, kağıt olduklarına inanmak öyle zor ki! 
Arkadaşımın standından sonra tasarım pazarına katılan diğer tasarımcılara göz attım...
Bişeyler Tasarım'ın kaktüs ve succulentleri çok şirindi...
Ben soldaki bisikletli kaktüsü aldım :)

Tak Tak Ye'nin polimer kilden yapılmış tatlı mı tatlı takıları :)
Handmade by BuYa'nın kokulu taşları
Kitsch Pet Butik'in standında satılan tüm ürünlerin geliri yardıma ihtiyacı olan hayvanlar için kullanılmaktaymış.
Poz Pembe'nin çiçek bahçesini andıran saç aksesuarları ve buketleri...
Bu standın ismini ne yazık ki hatırlamıyorum :(
Ajna by A&B'nin gümüş takıları 
Monometric orjinal bulduğum standlardan biriydi... 
Mey Butik Atölye'nin hama boncuktan yapılmış sevimli bardak altlıkları ve takıları 
Tasarım Şeyler'in uçuk tonlardaki takılarının uyumuna bayıldım... 
Bunlar da Store3M'in cici hamaları...
Bunlar da benim o günkü Karınca Tasarım Pazarı cicilerim... İrlan Takı'dan kolye ve bileklikler, Bişeyler Tasarım'dan bisikletli kaktüs, sokak hayvanlarına katkıda bulunmak için Kitsch Pet Butik'ten aldığım ruj şeklindeki yüzük, ve Handmade by Buya'nın tatlı butik sahibi tarafından hediye edilen kokulu taşlar...
Bakalım bu pazar benim katıldığım Karınca Tasarım Pazarı'nda hangi tasarımcılar olacak? Siz de benim gibi merak ediyorsanız o zaman pazar günü 11.00-17.00 arası Karınca Sokak'a bekliyorum sizi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...