27 Mayıs 2016

Omuzlar Fora

Bu yaz çoğumuzun omuzlar fora olacak gibi görünüyor çünkü hangi mağazaya girsem iki giysiden biri omuzları açık modelde oluyor. Bu modeli çok sevsem de benim gibi omuzları fazla geniş olmayan kişilerde pek güzel durmadığını düşünüyorum ama yine de almaktan geri kalamıyorum o ayrı şştt bu kısmını hiç karıştırmayalım lütfen :P
Bunlar da Romwe'de gördüğüm bluzler; beyaz, dantelli, pötikareli, kirazlı, kırmızı işlemeli, çiçeklibebe mavisi ve vintage bluzlerin içinde ben en çok vintage görünümlü olanı beğendim sanırım...


1 yorum:

  1. evet bu sene bunlar moda hakikaten. sectiklerin cok guzel. bu siteden alisveriste gumruk vergisi problemi var mi? kargo sartlari nasil ?

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...