23 Mayıs 2016

Ve...

Günaydınnnn! Yüzümüzde koca bir gülümsemeye yol açacak harika bir hafta diliyorum hepimize!
Bu hafta benim için jet hızıyla geçecek, önümde bitmesi gereken 100 adet kurabiye siparişim var bu yüzden hiç vakit kaybetmeden filamingolu kurabiyelerimi hazırlamaya başladım bile! Bakalım doğum günü çekilişimin talihlisi kim olacak?
Kazanan ismi açıklamadan önce hepinize güzel doğum günü mesajlarınız için çok teşekkür etmek istiyorum. Yazdığınız güzel yorumları okurken mest oldum, özellikle de 20'li yaşlarda gösterdiğimi belirttiğiniz yorumları döne döne okudum, ayyy ağzınızdan bal damlıyor balllll :) Bu kadar güzel yorumlardan sonra aynada kendime bakışım bile değişti, şu hatun gibi rujumu bile bir edayla sürmeye başladım hee hee :) Hepinize teşekkür ederim canlarım! Ayrıca yorumlarda çok eski blog arkadaşlarımı görmek de beni çok mutlu etti, o eski günlere gittim, birbirimizi an be an takip ettiğimiz, acaba bugün ne yazmış diye heyecanla birbirimizin bloguna tıkladığımız günler geldi aklıma, 10 yıldır blog tutuyorum ve gerçekten bu zaman zarfı içerisinde çok güzel arkadaşlıklar edindim, hepsi birbirinden değerli insanlar tanıdım, blogumun bana kattığı güzellikler kelimelere sığmaz, dilerim 50 yaşımı da burada sizlerle birlikte kutlarım, iyi ki varsınız!
Gördüğünüz gibi yaşlandıkça çenem hiç durmaz oldu ahhh yaşlılık ahhh :) 60 yaşımı tahmin edebiliyorum, burada kendi kendime konuşup duracağım kesin kihh kihh :) Neyse o zamana daha çok var, ben şu ana konsantre oluyorum ve 27. sırada yorum bırakan sevgili Eda KARAER'i tebrik ediyorum!
Sevgili Eda hediyelerini şimdiden güle güle kullansın ve afiyetle yesin kurabiyelerini :) Bir başka çekilişte yine buluşmak dileğiyle diyor hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum!

4 yorum:

  1. ayy çok şaşırdım ve çoook sevindim :) bilmeden farkında olmadan bloğuna girdim hediyeyi unutmuşum bile ismimi görünce tadaaaa ben şok :) çoook teşekkür ederim nonicim gerçekten çoook sevindim, şimdiden ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tebrik ediyorum Eda'cığım, senden iletişim adresini bekliyorum, bana mail atmayı unutma olur mu? Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :)

      Sil
  2. :) Eda hanımı tebrik ediyorum.. kurabiyeler çok şeker olmuş ya insan yiyemez onları :) öyle bakar yani süs gibi :)

    YanıtlaSil
  3. valla tebrik ediyorum hem kazananı hem kendimi, çünkü ben de katılmayı unutarak bir tebriği hak etmişim :P :)) mutlu yıllar tekrar ( belki de kutlamadım mı yani acaba, onu da bilemedim noni, sori ) kurabiyelerin sanat harikası valla çok tatlış (tatlış kelimesini normalde kullanmam ama bu flamingolara uydu)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...