28 Temmuz 2016

Shabby Chic

Ülkece ne olaylar yaşadık di mi? O gece jetlerin hız duvarını aştığı için çıkardığı patlamayı andıran sesleri üzerimize bombalar yağıyor zannedip her şey bitti diye düşünmüştüm. İlk defa o gece gerçek anlamda savaşın içinde olan insanların nasıl bir korkuyla yaşamaya çalıştıkları konusunda empati yapabildim. O gecenin etkisini yeni yeni üzerimden atıyorum diyebilirim... Buraya bile bir süre ne yazacağımı bilemedim. Aslında hiçbir şey yapmak istemedim, kendimi bir süre bir boşlukta asılı gibi hissettim desem yeridir. Beni rahatlatan tek şey yaşadığım bu endişe duygusunu tek başıma yaşamadığım, toplumsal olarak bunu birlikte yaşadığımız idi, yani yalnız değildim. Düşüncelerimiz ne olursa olsun, neye inanırsak inanalım bu topraklarda hepimiz huzur içinde yaşamak istiyoruz, bu konuda hepimizin hemfikir olduğuna eminim. Uzun dönemde bunun yansıması bizlere nasıl olacak, hep birlikte yaşayıp göreceğiz, hakkımızda hayırlısı olsun...
Tabii ki hayat devam ediyor, hepimiz nasıl işlerimizin başına döndüysek benim de part-time işim gibi gördüğüm bloguma artık dönmem gerekiyordu ;) Bugünkü Noni postlarımdan birini daha fazla bekletmeden paylaşmak istedim. Cath Kidston tarzındaki böyle shabby chic elbiselere bayılıyorum, eski dönemden çıkıp gelmişim gibi nostaljik bir hava yaratıyor bende ve kendimi mutlu hissediyorum, Rosegal'den aldığım bu elbiseyi giyince de böyle mutlu hissettim, böyle iyi duyguların üzerime yapışıp kalmasına eskisinden çok daha fazla ihtiyacım olduğu kesin!
Elbise: Rosegal
Çanta: Shein
Ayakkabı: H&M

4 yorum:

  1. Noni'cim umarım ülkenin durumu bi an önce normale döner ve bugünleri unuturuz ayrıcaher zamanki gibi çok şık gözüküyorsun. bu tarz sitelerden alışveriş yaparken beden olarak kendi bedenini mi seçiyorsun yoksa bir alt bir üst seçme durumu oluyor mu?

    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, amin umarım bu durum düzelir ve huzurlu bir şekilde yaşarız ülkemizde...
      Ben bu sitelerden alışveriş yaparken mutlaka ölçü tablosuna bakıp alıyorum çünkü Uzakdoğu ölçüleri bizim gibi olmuyor, kalıplar dar olabiliyor, her giysi için olmasa da belli elbiselerde kalıplar dar oluyor, veya boyu çok kısa olabiliyor, bu yüzden mutlaka bel-göğüs ve uzunluk ölçüsüne bakıp alıyorum ben...

      Sil
  2. Çok yakışmış elbise bence. Ülkemizde bu elbise gibi bahar yerine dönüşsün artık!

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim bu elbiye..sana da ne hoş yakışmış..nostalji rüzgarı adeta :))
    sevgilerimle noni'cim..memleketimizin de senin de yüzün hep gülsün canım..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...