10 Temmuz 2016

Shein'den Ücretsiz Kargo

Ne zamandır wish list post yapmadım, hazır Shein'de bugün başlayan 3 günlük ücretsiz kargo seçeneği varken bunu bir değerlendiriyim istedim, hem alışveriş sepetime attığım hem de atmak istediğim ürünlerden bir demet sundum sizlere:
Omuzu açık bu papatyalı elbiseye bayıldım, giymek için sabırsızlanıyorum!
Neon renkleri aslında pek tercih etmem ama bu elbisenin yaka detayı çok hoşuma gitti, yanık tenle de hoş olabilir diye düşündüm :) 
Gelmesini dört gözle beklediğim bir elbise daha! Hafif esintili bir yaz akşamında, deniz kenarında yenecek romantik bir akşam yemeği için çok uygun diye düşündüm, prensim mesajı almıştır umarım kihh kihhh :D
Bunlar da uzaktan göz kırptığım ürünler, yakında dayanamayıp sepete bunları da dahil edebilirim! 
Limon bahçesi gibi tam yaza uygun bir gömlek öyle di mi?
Bu eteğe de gider gelir hep bakarım, beni çok şişman göstereceğini bilmesem çoktan almıştım, belki biraz daha zayıflarsam cesaret ederim kimbilir... 
En sevdiğim tarzda ve kumaşta bir elbise daha!
Retro desenlerdeki bu elbiseye de bayıldım!
Geçen sene Shein'den bu siyah gözlüğü almıştım, hala çok severek kullanıyorum, bu sene de acaba bunu mu alsam diyorum...
En orjinal ve ulaşılabilir fiyattaki çantaları bir tek Shein'de gördüm desem yeridir! Daha önceden blogumda paylaştığım cupcake'li, matruşkalı, dudak şeklindeki, karton süt kutusu ve çorba konservesi şeklindeki çantalarımı da Shein'den almıştım... Galaksi şeklindeki bu çanta ile donut şekindeki şu çantaya da ayrıca bayıldığımı belirtmeliyim!
Ahh bir de şu kirazlı hasır çanta var! Sanırım bu iş giderek daha komplike bir hal almakta :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...