19 Ağustos 2016

Stressed but Well Dressed

Karmaşık duygular içerisindeyim son günlerde... En yakın arkadaşlarımdan birinin yaşadığı sağlık sorunu, canım ablamları yine uzun süreliğine uğurlamamız (gelmelerini iple çekerken gittiler bile :(...), sevdiğim başka bir arkadaşımın özel hayatında aldığı karar vesaire derken allak bullak oldum... Ülkenin durumu zaten ortada... Az önce izlediğim Halep'te enkazdan kurtarılmış minik bir çocuğun videosuyla da iyice dağılmış durumdayım :,( Eskiden de hassas biriydim ama anne olduğumdan beri küçük çocuklarla ilgili haberlere, fotoğraflara hiç dayanamıyorum, keşke tüm çocukların neşe içinde koşturabildiği, şen şakrak sesleriyle çınlayan bir dünya olsaydı yaşadığımız... Ama bunun yerine bol acı ve gözyaşı hakim... Tüm bu olumsuz durumlar bende inanılmaz bir endişe ve karamsarlığa yol açıyor. Kendi içimde büyük bir mücadele veriyorum pozitifliğimi yitirmemek için... Kendimi iyi hissetmek için güzel giyiniyorum, mutfağa girip en sevdiğim tatlıları pişiriyorum, kızımla bol bol zaman geçirip onun yaptığı komikliklere eşlik ediyorum, gelecekle ilgili tatlı hayaller kuruyorum (evet hala bunu yapabiliyorum!), kendimi geliştirmek için eğitimler alıyorum, kısacası hayatın mutlu yanını kaybetmemek için çabalıyorum. Sanırım hepimiz bunun için bir şekilde çabalıyoruz... Yeni aldığım matruşkalı ayakkabım ve kolyem de kendimi iyi hissetme çabalarımdan biri, matruşkalar beni her zaman mutlu etmiştir...
Etek: Shein
T-shirt: Mango
Clutch: Zara
Stiletto: B'unique
Kolye: Rengim Style

3 yorum:

  1. Canım göreceğmiz güzel günler var, inanıyorum. Hayat kendi şeklini veriyor bir şekilde, sağlık, mutluluk, keyif, şans getirsin hepimize ve herkese ...
    Fotoğraflara bayıldım, Shein 'in eteğine ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Yazdıklarınıza kesinlikle katılıyorum, son zamanlarda fazla dağınık bir zihne sahibiz hemen hemen hepimiz, güzel ve iyi dilekler dilemekten başka ne yapabiliriz derseniz, evet kendimizce çabalarımız var, güzel giyinmeye çalışmak, mutlu hissettiğimiz yiyecekler yemek, mutluluk duyduğumuz insanlarla bir arada olmaya çalışmak ve en önemlisi umudumuzu kaybetmemek! Etek gerçekten çok tatlı güle güle giyin. Güzel ve umut dolu günler gelecek elbette..

    YanıtlaSil
  3. Nerde matruşkalı bişi görsem sen gelir oldun aklıma..bazen hatta sana haber veresim bile geliyor bak şurda şu satılıyor diye ...
    seni öyle iyi anlıyorum ki... dik durmaya çalışmak yaşam sevincini yitirmemeye çalışmak....
    yaşamayı hayatı renkleri coşkyu güzellikleri çok severken... acılar savaşlar kavgalar hırslar ..bunlar güçsüzleştiriyor....
    pes etmek yok... umuda..neşeye.. çocukları mutlu etmeye... renklere... coşkuya devam etmeliyiz...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...