02 Eylül 2016

Siyah & Beyazın Cazibesi

Futboldan hiçbir şey anlamasam da Beşiktaş'ı tuttuğum için midir bilmiyorum siyah beyaz şeylere karşı koyamıyorum, bu renkler yan yana geldi mi beni hemen cezbediyor. Enine çizgisi ile beni olduğumdan daha şişman göstereceğini bildiğim halde bu elbiseye hayır diyemedim mesela!
Siyah beyaz tırnaklarım da elbiseme pek uyum sağladı, yalnız bir şeyi itiraf etmeliyim takma tırnaklar, tırnak etiketleri vesaire hiç benlik şeyler değil, o kadar rahatsız oldum ki bir saate kalmadan çıkarttım attım, sevmiyorum elimde böyle suni şeyleri...
Hepinize şimdiden güzel bir hafta sonu dilerim...
Elbise: Shein
Çanta: Shein
Küpeler: İrlan Takı
Takma tırnak: H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...